Hoi, Je pendelde voor mij augustus. Je zat er dichtbij maar ik heb maandag al positief getest...nog net in juli dus. Toch bedankt voor je pendel!
Hoi Inge, Je had het helemaal goed! Ik ben zwanger van onze eerste terugplaatsing met IVF in juli! We zijn zo blij! Ik wil je nogmaals bedanken voor de positieve energie die je me gegeven hebt! Liefs Else
Ik gooi m`n pendel vanaf nu weer open: Vandaag 13 augustus vanaf 11.15 uur tot 14.00 uur Het kan even duren voordat je reactie krijgt, maar ik hoop uiterlijk maandag 19 augustus alle aanvragen behandeld te hebben. Wil je dat ik voor je pendel, stuur mij dan een PB (ik beantwoord geen krabbels of verzoeken binnen via forum). Alle informatie behandel ik vertrouwelijk en na het beantwoorden van je bericht, verwijder ik je bericht. Belangrijk! Vermeld in je PB: - Stuur je volledige voornamen - Meisjes naam - Geboortedatum - Geboorteplaats - Ik pendel op maand bevruchting en geslacht - Ik pendel NIET op bevaldatum - Als je aanvraag informatie mist probeer ik te pendelen met de info die je wel hebt gestuurd, maar dan kan het minder nauwkeurig zijn. - Onthou: pendel is een leukigheidje, garantie tot de deur
Ik heb ontzettend veel verzoeken gehad (40!). Ik hoop uiterlijk maandag iedereen een antwoord te kunnen sturen. Pendelen kost mij best veel energie, dus alvast op voorhand excuses als jullie langer moeten wachten.
Ik moest evengoed kijken maar je hebt een nieuwe gebrnaam LIX! Hahahaha even onthouden. Maar neem natuurlijk de tijd 40 verzoeken zijn er wel heeeeel veel!
De eerste 10 aanvragen hebben antwoord gekregen. Ik hoop vanmiddag nog even tijd en energie te hebben om te pendelen. Morgen gaat in ieder geval niet lukken (werk), hopelijk vrijdag/zaterdag weer. Bedankt voor jullie geduld