Bedankt voor je snelle antwoord! Ik hoop zo dat je pendel uit komt. Dat zou betekenen dat het deze ronde raak zal zijn. Ik ga er hard mijn best voor doen.
Toch in totaal 17 mensen kunnen beantwoorden vandaag Heb nu op z`n vroegst vrijdag of zaterdag pas weer tijd om te pendelen. Bedankt voor jullie geduld
Neem lekker de tijd17 pendels zijn er al best veel voor 1 dag toch ik wacht af tot je berichtje, ben heel erg benieuwd 40 aanvragen is niet niks haha. Maar ik heb alleen gevraagd naar wanneer ik een positieve test in handen zou hebben, maar ben helemaal vergeten te vragen naar het geslacht zou dat eventueel nog kunnen? Mij pendel wad Nog niet gedaan
Ik zit net bij mn verzonden berichten te kijken en zag ineens een andere naam staan. Dacht alweer dat ik het naar een ander gestuurd had hahaha. Rustig aan meis, vind het al super dat je dit wilt doen voor ons! Ben benieuwd!
Mag ik iedereen vragen om mijn pendel niet met mijn naam in haar handtekening te zetten? Ik word namelijk gestoord van alle aanvragen buiten de aangegeven tijden. Ik vermoed dat dames mijn naam in handtekeningen zien staan en me dan maar gewoon een pb sturen... Als het zo blijft dan stop ik denk ik met pendelen op zp. Vind het heel vervelend dat veel dames mijn tijden/voorwaarden niet respecteren
Dat is wel onwijs vervelend Lix! Zo moeilijk is het toch niet om de wensen van jullie Pendelaars in acht te nemen. Ik ben allang blij dat jullie tijd maken en dit voor ons willen doen. Jammer dat sommige het verprutsen. Ik waardeer het erg dat je pendelt!
Als ik je reactie terug hebt zal ik mn handtekening zo aanpassen dat hij niet direct naar jou linkt. Jammer dat het zo moet gasn!!
Beloofd!! Ik wacht nog met spanning op mijn pendel, maar zodra ik 'm krijg gaat hij niet met jouw naam vermeld worden!
Ik Zal ook mee handtekening aanpassen beloofd. Ik wacht met spanning af ben zo benieuwd haha. Neem je tijd. Komt goed
Thnx voor jullie begrip Ik heb net weer 5 pendels kunnen doen. X is al paar dagen vroeg wakker, dus niet zo veel energie om te pendelen sorry...
Ik wacht mijn pendel rustig af. Ik plaats hem niet in mn handtekening. Goed dat je het zegt want ik doe dat eigenlijk altijd. Nooit bij stil gestaan. Weet niet of je je eerste bericht nog aan kan passen? Anders daar het ook nog even duidelijk vermelden?
Meiden sorry, ik ben vandaag niet aan pendelen toegekomen en de rest van de week incl weekend moet ik werken. Jullie zullen dus nog wat langer geduld moeten hebben @Bloem: thnx voor de tip, maar die kan ik niet meer aanpassen helaas...