Dankjewel voor het op de hoogte houden LIX. Zo te lezen komt er n flinke werkweek voor je aan. Succes! We wachten gewoon af totdat je er aan toekomt, waardeer het al enorm dat je er vrijwillig zoveel tijd en energie insteekt. Take care!
ik heb besloten dat de users die buiten de tijden om pb'en met een pendelverzoek op een zwarte lijst komen. voor deze mensen zal ik niet pendelen.
@bollen: lief dat je het vraagt m'n laatste dienst is net begonnen, dan zit de werkweek erop. de dagen duurde deze week errug lang...
Alle verzoeken zijn beantwoord.... Ik neem even pauze ivm vakantie en gezien de hoeveelheid die ik heb moeten pendelen afgelopen weken. Ik ga ook iets strenger zijn in accepteren. Zag dat er meiden zijn met 0 berichten geplaatst. Die komen kennelijk alleen voor een pendel hier. Dus bij toekomstige verzoeken accepteer ik alleen verzoeken van meiden die minimaal 100 berichten hebben geplaatst...
Lix, fijne vakantie!! Er zijn idd dames die zich alleen maar aanmelden voor een pendel. Daarom heb ik toen ook besloten, 3 maanden lid en 100 berichtjes te doen, want anders is het niet meer leuk.
Heel goed meid !!! Geniet van je vakantie !! Je hebt het verdiend En ik wacht gewoon geduldig af hopelijk is het nu raak en is het niet meer nodig
Dankje voor je tijd en moeite voor het pendelen LIX! Goed dat je gaat selecteren, het moet ook wel leuk blijven voor je zelf Geniet van je vakantie
Als mijn eigen pendel klopt dan is het hopelijk nu raak. Pendel was alleen niet eenduidig voor mezelf Ik kreeg aug/sept een jongen... Ik duim en duim en duim. Ben alleen bang (voor jullie) dat als ik zwanger ben, ik er voor kies om niet te pendelen. Het verbaasd me namelijk elke keer weer hoeveel energie pendelen kost. Lijkt me niet wenselijk tijdens een zwangerschap. Ik begrijp jouw besluit dan ook heel erg nu pendel vrouwtje!
Mn NOD is ip 2/9, maar mn ei was 2 dgn eerder... Voor mn zwschap had ik ovu op CD16 met een cyclus van 28 dgn. Na zwschap en verwijderen IUD ovu op cd18 met een cyclus van 28/29 dgn. Nu voor het eerst na verwijderen IUD nu voor het eerst dus CD16. Dus ik weet niet zo goed of NOD nu 31/8 of 2/9 is...ik hou maar 2/9 aan
Spannend lix! Duim voor je. Vroeg me af of je alle pendels van de vorige x beantwoord had want ik heb nog geen reactie gehad namelijk. Snap t heel goed als t nog even duurt hoor want t zal zeker veel energie kosten. Maar ben gewoon nieuwsgierig
Apart want net gaf hij hem nog niet aan en nu inderdaad wel en kan ook zien dat hij eerder verstuurd is. Sorry en bedankt voor je pendel!