Helaas, moest om andere redenen bloed laten prikken, hcg werd ook bepaald: <1.... spotting is vanavond begonnen, zal morgen wel doorbreken. op naar ronde 5...
Hee, jij pendelt ook zie ik nu hihi Rot meis, dat je hcg niet was waar je op hoopte Knuffie en succes in de volgende ronde!
Helaas de maand was niet goed gependeld. Ik zal even kijken of het geslacht wel goed is als ik zwanger ben.
Jaaa topic gevonden! Nu zal ik eventjes wachten tot de volgende ronde maar snap dat je nu even tijd neemt voor jezelf! Heel belangrijk!! ga ik nu uitvinden hoe ik hier een abbo op neem! Pfff t is niets nieuw zijn hier maar al die dingen uitvinden haha!
He lix Je pendel zei september meisje. En ik ben idd zwanger weet alleen niet of mijn eisprong echt in september was volgens mij niet. Maar heb ook geen ovutesten gebruikt bedankt voor de pendel in ieder geval. Ben benieuwd of geslacht klopt
Hoi Lix, Ten eerste wil ik je hartelijk bedanken voor je pendel! Je pendelde een bevruchting in augustus en dat klopt!! Verder pendelde je een tweeling, twee jongens. Dit is nu nog niet bekend. 1 oktober heb ik mijn eerste echo dus dan weet ik of het er een of twee zijn. Ik ben erg benieuwd!! Het geslacht laat ik tzt weten!
Voor de duidelijkheid nog 1 keer mijn 'spelregels' voor het pendelen: 1. Ik geef aan wanneer ik verzoeken kan ontvangen. Ik heb geen vaste tijden. Zodra ik verzoeken kan ontvangen, geef ik in dit topic de datum en tijden. 2. Wil je dat ik voor je pendel, stuur mij dan een PB (ik beantwoord geen krabbels of verzoeken binnen via forum). 3. Alle informatie behandel ik vertrouwelijk en na het beantwoorden van je bericht, verwijder ik je bericht. 4. Belangrijk! Vermeld in je PB: - Je volledige voornamen - Meisjesnaam - Geboortedatum - Geboorteplaats - Ik pendel op maand bevruchting en geslacht - Ik pendel NIET op bevaldatum - Als je aanvraag informatie mist probeer ik te pendelen met de info die je wel hebt gestuurd, maar dan kan het minder nauwkeurig zijn. 5. Ik accepteer alleen pendels als je minimaal 100 berichten op dit forum hebt geplaatst. 6. Pendelverzoeken verstuurd buiten de aangegeven tijden worden gedelete. Daarnaast gaat de gebruiker op de zwarte lijst en ik zal dus niet voor diegene pendelen. 7. Onthou: pendelen is een leukigheidje, garantie tot de deur
Helaas, ik ben wel actief, maar volgens mij nog niet 100 berichten.. De zwarte lijst klinkt een beetje als fraudeur oid.. haha..
Je bent er bijna Hartendief, nog 8 berichten Helaas krijg ik veel verzoeken buiten de tijden om en lezen veel mensen niet goed wat de spelregels zijn. Daar ben ik helemaal klaar mee, vandaar deze 'regels'. Persoonlijk vind ik het heel vervelend dat gebruikers niet goed lezen en buiten de tijden om verzoeken sturen. Aan deze mensen wil ik geen energie en tijd besteden. Vandaar de 'zwarte lijst'. Het is jammer dat het zo moet, maar het moet wel leuk blijven voor de pendelaars.