Haha ik zat ook gelijk te kijken naar hoeveel berichten ik heb! Maar jeeeeaah ik ben er ook bijna Ik snap die mensen niet zo heel goed, ik heb ook gevraagd hoe t te werk ging, jij gaf mij deze link en ik las t. Dan weet je t toch?? Ben heel benieuwd naar een pendel, mn tante pendelt ook maar wil niet dat ze weet dat we bezig zijn, dadelijk flapt ze iets eruit bij mn ouders. ..en daar wil ik dat t een verrassing is! Dus ik heb een abbo op.dit topic en wacht geduldig (Of zal ik je nu bombarderen met verzoekjes haha neee daar.kom ik ook op je zwarte lijst...sta liever op een roze lijst
Ik snap het wel hoor Je doet het er ook gewoon bij, vrijwillig in je eigen kostbare tijd.. Maar was wel de gedachte die bij me op kwam.. Jammer dat het moet. Zit ondertussen wel op de 100 berichten, dus... Abo!
Ik wilde je even laten weten dat je pendel helaas niet juist was. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor het pendelen.
Hoi Lix, Helaas was je pendel niet juist, september jongen. We gaan weer vrolijk verder. Bedankt in ieder geval.
Ha Lix! Wilde even laten weten dat je pendel vwb zwangerschap juist was! Geslacht laat ik tzt nog even weten Nogmaals bedankt voor het pendelen!
In verband met persoonlijke omstandigheden heb ik al een tijd niet gependeld en ik verwacht dat dat nog even zo blijft Zodra ik weer pendel laat ik dat hier weten...