Hoi ik wou graag op deze manier maar even door geven dat de lijst van pendelaars niet meer correct is. De meeste namen die er bij staan daar zijn de topics van gesloten. zouden jullie deze weer kunnen update met de pendelaars van nu? http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html
Wat klopt er niet? De meiden doen het nog steeds , alleen vandaag niet! Ze hebben ook een prive leven net als jij en ik. En er zijn geen topics dicht hoor .
topic van nono is dicht topic van femmy is dicht en zo had ik er nog 1 of 2 maar die weet ik zo niet.. en snap dat ze ook hun eigen leven hebben.. maar dat ze hier in de pendellijst staan en dat er bij staat dat je in hun topic moet lezen hoe of wat en dat die topics gesloten zijn dat klopt dan niet
De meeste pendelen wel, alleen na een maand word het topic automatisch gesloten en dat is erg lastig... Want soms heb je een tijdje geen puf het te doen... Zoals Marnat al zegt we hebben ons eigen leven, sommige de MMM en pendel is best intensief voor the mind Misschien dat we kunnen vragen of de topic's van de pendelaars gewoon niet vergrendeld worden tot ze er zelf om vragen, want snap dat zo onduidelijk word... Mijne was begin vorige maand ook op eens gesloten, dus opnieuw gestart