hoi meiden ik ben al een tijdje bezig om een 2e kindje te krijgen ik ben vandaag gependelt en bij mij kwam eruit okt 2014 nou ben ik tog wel nieuwschierig of hier meiden zijn waarbij de peldels gelijk op hadden veel liefs
Op het pendelforum zijn topics en polls te vinden met de uitslag van de pendelresultaten. Wie weet heb je daar wat aan. Ik ben ook gependeld voor oktober, dus hoop dat t klopt!
Ik ben door verschillende pendelaars gependeld. Ook verschillende uitslagen (zie handtekening). Ik hoop eigenlijk dat die van oktober klopt!!
Ik was ook gependeld, Heb nu nog 2opties 1tje voor deze maand zwanger en dan oktober positieve test En de andere nog voor december dit jaar.. Hoop natuurlijk dat die van deze maand uitkomt Helaas hadden de andere ongelijk
Ik kan het je nog niet vertellen bij mij zegt iedereen november 2014 ( zoals je ziet in mijn handtekening). Hoop natuurlijk dat het deze maand al raak is
Bij allebei m'n kids klopten ze niet Nu hoop ik van wel, heb er twee voor okt en 1 okt/nov En alle pendels van daarvoor kunnen nier meer
Hier ook veel pendels (12) gehad. zelfs 5 pendels voor 1 maand, helaas kwamen die pendels niet uit. 1 pendel (Shart) kwam wel uit
Bij mij kwam er een Januari-meisje uit... hmm... Ik heb gewoon een sterk gevoel dat zegt dat ik deze maand zwanger wordt! We'll see
Hier klopte de pendel van Shart ook, helaas wordt dit een miskraam... Nu hoop ik dus dat rest gelijk heeft met November Hoewel dat wel vlot zou zijn na de nog te komen MK.
ik lees dat shart vaak gelijk heeft met pendelen hier! Bij mij heeft ze gezegd nov/dec (zie banner) maar stiekem hoop ik dat t nu al raak is natuurlijk verder heb ik voor komende 3 maanden pendels staan dus even afwachten of er een bij zit die klopt, ik hoop het wel