*** NIET REAGEREN -ALLEEN LEZEN- IN DIT TOPIC*** Ik pendel nu, tot 22:00. Stuur een privebericht met je volledige naam, geboortedatum en vraag. Mist een van deze dingen dan behandel ik je aanvraag niet. *** NIET REAGEREN -ALLEEN LEZEN- IN DIT TOPIC***
sorry dat ik toch reageer. maar ik heb je een priveverzoekje gestuurd, maar je box is vol. doeg linneke
Hoi Linneke8, Dan heb je dit bericht sowieso na 9 uur vanmorgen gestuurd. Vandaag pendel ik niet, dus had ik je aanvraag ook niet behandeld. Misschien pendel ik vanavond, dat weet ik nog niet. Hou het topic in de gaten en stuur dan een berichtje binnen de tijd.
*** NIET REAGEREN -ALLEEN LEZEN- IN DIT TOPIC*** Ik pendel nu, tot 00:30. Stuur een privebericht met je volledige naam, geboortedatum en vraag. Mist een van deze dingen dan behandel ik je aanvraag niet. *** NIET REAGEREN -ALLEEN LEZEN- IN DIT TOPIC***
*** NIET REAGEREN -ALLEEN LEZEN- IN DIT TOPIC*** Ik pendel nu, tot 22:00 uur. Stuur een privebericht met je volledige naam, geboortedatum en vraag. Mist een van deze dingen dan behandel ik je aanvraag niet. *** NIET REAGEREN -ALLEEN LEZEN- IN DIT TOPIC***