Hoi dames, ten eerste al ontzettend bedankt voor al jullie reacties! Mijn ervaring is dat ik echt niet lang hoef te wachten op een antwoord van jullie. Dus vindt het echt geweldig! Jullie hebben er volgens mij namelijk af en toe echt een dagtaak aan. Alleen nu heb ik even een vraagje. Het is namelijk zo dat ik een paar pendels heb ontvangen voor februari. Hoe moet ik daar nu eigenlijk naar kijken? Is februari dan de maand dat je zwanger raakt of de maand dat je positief test? Mijn NOD zou namelijk rond 2 februari liggen. Alsvast bedankt voor jullie reactie! Liefs, Anita
Ik ben ook erg blij met mijn pendel, vind het bijzonder dat ze dit voor ons willen doen terwijl ze ons niet eens persoonlijk kennen. Ben ook erg dankbaar! Gr wendela
Positieve test! Dan wil dat zeggen dat ik volgens jouw pendel de volgende ronde zwanger raak ! Ofwel heb ik een zeer vroege test in de 2de ronde.... Spannend!!
ohh dan hoop ik dat jou pendel uitkomt haha je hebt me gependelt voor feb. en met eisprong komt pas over 2 weken dus testen in feb..i hope so