Topic is weer terug. Wie van jullie heeft een pendel gehad voor december? Ik heb drie pendels voor december en 1 voor februari (2011). Twee keer een meisje, twee keer een jongen.
Ik ben 2x gependeld voor december (ook 1x voor september en 1x in april 2011). Terwijl ik gewoon aan de pil ben..... Had de vraag of er in de toekomst ooit een tweede kindje zou komen ondanks we er nog niet mee bezig zijn. Verrassing? hihi
Heb er weer een pendel bij voor december! @chillin; hoe staat het ervoor met de donor. al terug van vakantie en afspraken?
Ik heb ook een pendel ontvangen voor december, jongen, weet alleen niet meer van wie. (en 1 voor april 2011)
Hi wolfje, ja op zich wel goed. Af en toe moeilijk omdat ik in december tante word van een klein binkie van me zus, dus ben vaak in de baby winkels te vinden maar ook al een beetje zenuwen als ik steeds denk aan 21 oct. Meer omdat je niet wat er gaat gebeuren en waarvoor je "in aanmerking" komt. Ja ik hoop ook zo dat de pendel uit ga komen! die van september helaas niet En hoe is het verder met jou? Ik kom niet zo heel veel meer in de klets topics omdat ik me er iets vanaf wilde zetten omdat "zenuwen en stress" zich uiten in huidallergie en maagpijnen Maar ach, meestal ontkom je er toch niet aan he liefsssss
Engeltje, wat vervelend dat zich dat uitten in lichamelijke klachten zeg...gaat dat nu wel wat beter? September hier dus ook niet uitgekomen... tja ach we wachten het wel weer af! Met mij gaat het verder wel redelijk, baal beetje van lange cyclus, maar ja niks aan te doen he? al slik ik nu wel monnikspeper voor een regelmatige cyclus. Succes meid het is zo de 21ste!
Ik heb alleen nog wat last van de uitslag word gek van de jeuk :x Ja wachten wachten wachten, daar zijn we onderhand wel goed in geworden he Das wel balen ja! monnikspeper? nog nooit van gehoord maar klinkt wel grappig Ik hoop dat er snel wat regelmaat in komt meis. En bedankt
engeltje; gebruik je iets tegen de jeuk? pas op dat het geen exceem wordt hoor! sterkte mijn ongi was al wel korter maar of dat nou door de monnikspeper komt geen idee, maar we wachten het af!
ja ik heb wel een zalfje als het eenmaal jeukt ben ik alweer te laat met smeren haha, heb de uitslag ook al bijna 10 jaar. dus ben het ondertussen al "gewent" kom er ook niet meer vanaf werd door ha verteld. Zo weet het thuisfront ook precies wanneer ik me druk maak om iets ow beter dat het korter is geworden! weet je nou wel een beetje waar je aan toe bent toch ? gewoon blijven innemen dan, baat het niet schaadt het niet
engeltje; dat heb ik met koortslip, als ik niet lekker in me vel zit of stress heb zit hij er gelijk nou ik mag het gebruiken tot ei,maar ja schiet niet op als je niet weet wanneer ei komt dus wil iets anders kopen van a vogel. menstruasan ofzo dat kan nooit kwaad...