Verzoekjes tot pendelen mogen weer doorkomen vanaf nu tot 10:30. Berichten later dan die tijd verwijder ik ongelezen. Het kan best dat je pas morgen antwoord krijgt, ik pendel alleen wanneer mijn hoofd ernaar staat.
Oh toch nog even dit: Dames die zich net hebben aangemeld en met 3 berichten op hun naam ook een pendel willen: sorry dat doe ik niet. MINIMAAL 50 berichten moet je op je naam hebben staan. Anders krijgt zwangerschapspagina enkel aanmeldingen van dames die hier alleen komen om gependelt te worden.
Ik ga vandaag alle verzoekjes behandelen die ik nu heb. VANAVOND tussen 20:00 en 21:30 mogen er weer nieuwe verzoekjes gestuurd worden. Dit om de dames die steeds te laat zijn en overdag niet kunnen tegemoet te komen. Alles buiten die tijd verwijder ik ongelezen!
Alle verzoekjes zijn weer behandeld!! VANAVOND tussen 20:00 en 21:30 mogen er weer nieuwe verzoekjes gestuurd worden. Dit om de dames die steeds te laat zijn en overdag niet kunnen tegemoet te komen. Alles buiten die tijd verwijder ik ongelezen!
heel erg bedankt! ik ben nieuwsgierig! Eigenlijk zijn wel pas van plan in september te starten, maar ik heb al uit verschillende bronnen vernomen dat er wel eens een 'ongelukje' kan gebeuren... Ik houd je op de hoogte!
Leuk! Via de pb gehoord dat ik een pendel voor deze maand goed had VANAVOND tussen 20:00 en 21:30 mogen er weer nieuwe verzoekjes gestuurd worden. Dit om de dames die steeds te laat zijn en overdag niet kunnen tegemoet te komen. Alles buiten die tijd verwijder ik ongelezen!
lol Ik behandel alles wel morgenochtend hoor want ik wil expeditie robinson kijken! verzoekjes tot 21:30!
ik heb je ook een pb gestuurd maar weet niet wat voor info je wilt hebben, weet megod niet hoe het werkt al vind ik t wel heel interessant!
Ik zie net dat je verzoekjes tot gisteravond accepteerde dus ben net te laat...helaas... Zaterdag of zondag zal ik je een pb sturen