Hoi Tanya Nee je bemoeit je er niet mee hoor Maar verloor je dan ook gewoon wat je altijd verloor of minder? En hoeveel dagen te vroeg was je? Ik was vorige maand namelijk 27 dagen en deze maand 24 dagen en mijn cyclus is nooit langer dan 29 dagen en nooit korter dan 26 dagen. Dus toen ik je berichtje las dacht ik wel even zou het dan toch XxX
Ik zal de verzoekjes die ik nog heb staan hooguit morgen behandelen. Sorry voor de late reactie meiden.
Ik verloor echt rood bloed, maar ik had het iets korter dan normaal, een dag of 5 ipv 7. Ik dacht echt dat het niks was geworden die maand, omdat het er echt uitzag als een normale ongesteldheid, maar toen ik ging testen.... toch raak! Rood bloedverlies heb ik ook nog eens gehad de dag na de 20-weken echo. Schrikken joh! Maar gelukkig was het niks.... Ik was ongeveer een kleine week te vroeg. Gerekend van je langste cyclus zou dat dus wel kunnen. Ik wil je geen valse hoop aanpraten, maar je weet het niet, misschien heb je wel net zoveel geluk als ik toen! Laat je het nog ff weten? Ben nu wel nieuwsgierig!
Hoi Angel... Ik wil even komen zeggen dat je pendel helaas niet klopt, ik ben ongesteld geworden... Maar toch bedankt voor je pendel
Vanavond weer verzoekjes doorsturen vanaf nu t/m 19:00. Alles wat later binnenkomt verwijder ik ongelezen!
Ik heb gisteravond binnen de tijd een bericht gestuurd, maar nog geen reactie. Wordt mijn verzoekje ook morgen behandeld? Groetjes, Huismus
huismus even de reactie boven je lezen meid, het lijkt me logische dat als je binnen de tijd gereageerd hebt en ze zegt dat ze morgen alles behandelt dat ze die van jou ook zal behandelen