Ik wilde je even laten weten dat je pendel voor Oktober niet is uitgekomen ik ben al zwanger!! Bedankt voor je energie...
Angel, je had voor mij oktober gependeld, deze is half uitgekomen, heb wel in oktober(vanmorgen) posi getest, en dus in sept zwanger geworden
Alle verzoekjes die ik had zijn nu beantwoord! Nieuwe verzoekjes mogen doorkomen tot 11:30 Alles wat daarna binnen komt verwijder ik ongelezen!
*herhaling* Nieuwe verzoekjes mogen doorkomen tot 11:30 Alles wat daarna binnen komt verwijder ik ongelezen!
he chips.. net een minuut te laat met verzenden volgens mij ff afwachten en anders volgende keer beter..
Ik was hier vergeten te melden dat ik je vanmorgen voor 11.30 een pb'tje had gestuurd. Ik ben benieuwd. Thanks,liefs
Ingiepingie, over die ene minuut doe ik niet moeilijk hoor princess, ik heb hem ontvangen. Ik pendel morgen alle verzoekjes, dus dan krijg je je antwoord. Tot dat ik zeg dat er nieuwe verzoekjes mogen komen aub geen nieuwe verzoekjes sturen!
Hee Angel! je hebt ook voor mij gependeld, maar wilde vragen wat je pendel stand is, of houd je dat niet bij?
hee angel ik heb je vanmorgen voor 11.30 ook een pb gestuurd en had dat hier ook gemeld, maar zie nu dat ik daarbij een foutje heb gemaakt en ik kan me hier dus niet terugvinden. heb je mijn pb wel ontvangen? ik wacht geduldig af. alvast bedankt