hey angel. Ik zou ook heel graag gepended worden door jou alleen kan ik niet precies je tijden vinden beetje stom misschien.. maar vanaf hoe laat tot 10;30 greetz tamaramama
wilde je even doorgeven dat pendel niet klopt. Je had janu 2012 jongetje gependeld....had gister posi test in handen of het een jongetje is weet ik natuurlijk nog niet
IK PENDEL NIET NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik krijg weer verzoekjes binnen...als ik pendel staat het er wel! Please meiden, ik heb er nu zooo geen zin in he
hey meis, ik bedenk me net dat jou pendel nog helemaal niet fout kon zijn! ik bedoel mijn ei komt nog in oktober tenzij jij pendelt op positieve test...
hoi angel ik wil even laten weten dat je pendel van september niet is uitgekomen helaas. in ieder geval bedankt en ik hou je in de gaten wanneer je weer pendelt.
haha thanx! Hierbij stopt ik dan ook met pendelen, want het kan mijn pendel beinvloeden...en het kost me teveel energie... Sorry meiden!!!
He Angel, Gefeliciteerd met je zwangerschap. En helemaal super dat je aan jezelf denkt. Je hebt al je energie nodig.
Jeeeeeej! je bent zwanger!! *kus*kus*kus. en jeeej mijn pendel klopte hihihi. goed dat je nu al je energie aan jou en je kleintje gaat steken, dat is op dit moment het aller belangrijkste!