Ah, mooi gedaan! Hopelijk kun je nu ongestoord van je zwangerschap genieten. Heel veel geluk toegewenst
Angel, ik wil je even laten weten dat je pendel voor oktober helaas niet is uitgekomen. Ben gisteren ongi geworden... Toch bedankt! En geniet van je zwangerschap - ik had me graag aangesloten bij de juli-mama's...
Hoi angel Ik wilde even laten weten dat je pendel van oktober voor mij helaas niet is uitgekomen. Maar toch bedankt voor de moeite! Geniet van je zwangerschap, Groetjes
Hoi Angel Ik hoop dat je pendel van juli niet meer uit gaat komen, want ik ben nu zwanger! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wilde even laten weten dat je pendel niet klopt. Ik ben nu 6 weken zwanger van ons vierde wondertje. JOu pendel zei dat er geen vierde zou komen, ben blij dat hij niet klopt hoor Of het moet nog misgaan, dan zou hij kunnen kloppen, maar hoop zelf dat het allemaal goed blijft gaan.
Hoi Angel78, Je pendel is uitgekomen!! Ik ben zwanger! Het geslacht weet ik uiteraad nog niet maar dat laat ik dan wel weten! Fijne zwangerschap gewenst. Gr.MamavanDaan
Hey Angel, Helaas is je pendel niet uitgekomen, ben gisteren ongesteld geworden. Toch bedankt voor alle moeite!
Volgens mij heb ik al een keer doorgegeven dat sept maand van zwangerschap goed was maarrrrrr je hebt het weer goed, meisje klopt ook! Dank je wel voor het pendelen.
Hoi Angel, Op 29 sept heb je voor mij gependeld: "dec 2011 meisje" Helaas is je pendel niet uitgekomen. grtz