ja ik heb het al een plekje kunnen geven. maar soms heb je wel van die rot terug kijk momenten. nu erg druk met over verhuizen.(want dit is geen volle maand) verders druk aan het solliciteren. en hoe gaat het met jou?? 5 dagen voor je Nod en wat denk je zelf lieverd? @andere dames! ik pendel niet! krijg ik toch een aanmelding verwijs ik je door naar me werk site!
Dag meiden even een vraag hoeland duurde het ongeveer voor dat je een antw hebt gekeregn van de pendelende dames??? Heb namelijk nog geen berichtje ontvangen??
waarom vraag je het hier?? geen idee ik weet niet hoe lang andere dames erover doen om te pendelen. IK PENDEL NIET!!!
Ja zoiets verwerken vraagt tijd éh. 't Is ook mooi dat je regelmatig terug denkt aan leuke momenten, maar niet altijd even makkelijk. Solliciteren? Lopen de aanvraagjes op de site niet goed binnen? Of kan je het werk ook minder goed doen door deze moeilijke periode? Tja, 5 dagen voor NOD... weet niet, mijn borsten voelen nog steeds raar aan, krijg zo soms inwendige pijnen maar echt raar, moeilijk te beschrijven. dit heb ik anders nooit. Ben wel duizelig maar da kan ook van mijn klein beetje kopvalling zijn . Ik weet het eerlijk gezegd nie, tzou een straf viske gewesst zijn moest het toch prijs zijn . Donderdag moet ik bij mijn nieuwe baas zijn om kennis te maken met mijn nieuwe collega's... spannend!!!
nee loopt geen storm hihi zou wel fijn zijn als dat wel was wil ook graag meer onder de mensen willen zijn wat leuk dat je donderdag voor het eerst gaat beginnen laat je me weten hoe het was. ooooh Spannend als ik het zo lees last van je BB enz ik hou je in de gaten
T'is maar een voormiddag om kennis te maken hoor, 1 april start ik pas definitief. Maar zal deugd doen dat ik er al eens kan gaan rondneuzen, kijk er naar uit! Ik blijf toch voorzichtig hoor, mijn (.)(.) is het raarste, dit heb ik anders nooit ma het is een raar gevoel hoor, het doet geen pijn als ik eraan kom, het is iets inwendig Wat zegt je gevoel???? Ben wel benieuwd hoor, lang is het nimmer...