hoi !! leuk dat je ook weer pendeld zou je mij ook een keer willen pendelen als je tijd hebt? veel liefsss
Oh sorry, ik heb alleen het eerste berichtje gisteren gelezen. Dan zal ik het vanavond om 19.00uur proberen
hoi hoi, ik zou heel graag willen dat u voor me pendelt. ik hoop dat u er energie voor heeft. alvast bedankt. groetjes susanne
Hey.. Hopelijk begrijp ik goed dat ik nu een berichtje mag achter laten?? Hopelijk zou je me willen pendelen Liefs (Zie nu dat het hier nog geen 19.00 uur is..was op mijn klok wel)
Op mijn klok is het nu 19.00. Zou het heel leuk vinden als je voor me zou willen pendelen. Ik wacht op een pbtje van je. X Divaatje
@Kimmey: Helemaal goed gesnapperd ..moet hier ff een peuter naar bed brengen en dan ontvang je mijn pb.. groetjes
(Ik ontvang graag een pb'tje van je) Hoi hoi Leuk dat je pendel. Ik heb je topic goed in de gaten gehouden en las dat je er nu een tijd aan verbonden heb. En als het goed is ben ik binnen de tijd en 1 van de 5 gelukkige Ik zou graag een pb'tje van je ontvangen. Liefs Priscilla
Hoi Kristalhelder!!! Ik hoop dat ik bij 1 van de 5 zit... En ik dan dat er heel veel dames zijn die hetzelfde hebben!! Maar ik wil heel graag dat je voor me pendelt... Alvast vriendelijk bedankt!!! Liefs Lianne
Hopelijk word je nu niet overspoeld met aanvragen, maar ik hoop dat ik bij de 5 van vandaag zit hihi..
Hoi hoi, Ik zou het leuk vinden als je tijd hebt en voor mij wilt pendelen. Met de vraag wanneer ik zwanger ben... Nog nooit heeft iemand voor mij gependeld, dus weet niet of die vraag kan? Maar lijkt me leuk een keer. Groetjes mij