Ah wat vervelend voor je. Hoop dat de pijn gauw over is. Ik hou je topic in de gaten Ben trouwens wel heel benieuwd hoe je hier vroeger heette, waren er 3 die het met mijn zoontje goed hadden met de pendel die hier nu niet meer pendelen op t forum.... Snap dat je het niet verteld hoor . Liefs Deb
Oh jee. Pijnlijk! Vinger goed hoog houden en doe rustig aan! M'n antwoord loopt niet weg, die vinger moet je nog een hele poos mee doen
Jeetje kan me voorstellen hoeveel pijn dan heeft gedaan... Heel veel sterkte. Was je er met je gedachte niet bij? Bij mij gebeuren altijd minder leuke dingen als ik er niet volledig bij ben. Beterschap en neem de tijd. Ik denk dat het niet voor niets gebeurt is, hoe vervelend ook. Maar je moet even gas terug nemen.
Hoi Hoi.. Dan zou ik graag gebruik willen maken van jou pendel! Ik hoop dat je voor me zou willen pendelen... Groetjes Maaike
Hoi kristalhelder, even een vraagje... Ik heb een aanvraag gedaan op 16nov. om 19.00uur... Maar door de aanvragen om 18.59uur was ik niet bij de 1e 5... Behandeling je die van mij nog wel als je hand beter is??? Als ik een nieuwe handel moet aanvragen is dat ook prima hoor... Beterschap met je hand... Liefs
Hoi Kristalhelder, Ik zou het heel fijn vinden als je een keer voor mij wil pendelen. Groetjes, Wonder
Euh volgens mij zegt ze op de vorige pagina dat ze een ongelukje gehad heeft, en even geen verzoekjes meer aanneemt. LE-ZEN mensen!!!
oe ik stuur je net een pb waarom ik nog geen antwoord had maar zie nu je berichtje hier sterkte ermee mijn antwoord heeft geen haast ga morgen 2 dagen het ziekenhuis in en moet nog een tijd herstellen
@kristalhelder, ik zag dat veel mensen zich laten pendelen en ik ben nieuwschierig geworden! Dus bij deze wil ik heel graag je pendel ontvangen. Groetjes tamara
Ik zou zou graag van je aanbod gebruikt willen maken. wil je me pendelen! Oeps las het te laat... beterschap
hallo Pendelen is helemaal nieuw voor mij, maar wil het toch een keer proberen. Graag wacht ik op een pb-tje