Ik pendel ook..lees wel even goed mijn topic.

Discussie in 'Pendelen' gestart door kristalhelder, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suz1983

suz1983 Nieuw lid

24 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Heb vaak site bekeken en gelezen en mezelf toch aangemeld.
    Nu heb ik vaker gelezen over pendelen en ben toch echt wel nieuwsgierig.
    Dus hoop dat ik een pb-tje mag ontvangen

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ze pendelt op dit moment even niet vanwege een blessure aan haar hand. Iedereen die pendelt geeft zelf aan wanneer ze weer pendelt, dus goed het topic in de gaten houden!

3. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke hopelijk ben je snel weer aan t pendelen

mvg monique

4. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hoi Kristalhelder,

Hoe is het nu met je vinger, gaat het al wat beter?
    Vroeg me af wanneer je weer ging pendelen/antwoorden doorsturen.

Je zei dat je al wat antwoorden klaar had maar dat je ze alleen over moest typen. Vroeg me af of je er binnenkort nog aan toe komt:)

Misschien ben je me wel per ongeluk vergeten, ik heb op 15 november een pbtje gehad van je die ik toen beantwoord had met mijn naam enz.
    Ik hoor het graag en nogmaals beterschap!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zou je mij ook willen pendelen?

6. Opening

Opening Niet meer actief

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    abbo

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi kristalhelder

zou je mij ook een keer willen pendelen op geslacht van mijn ukkie :)

liefs

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hoi,

Zou je mij ook een keertje willen pendelen op geslacht ??

groetjes Mamajuf.

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

JULLIE MOETEN BETER LEZEN ZE PENDELT MOMENTEEL NIET EN DAN HOEF JE NIET TE VRAGEN OF ZE JULLIE WILT PENDELEN GEWOON AFWACHTEN WANNEER ZE WEER GAAT PENDELEN EN DAN EEN BERICHTJE STUREN ZE HEEFT HIER NIKS AAN ALS JE HET ZO VRAAGT ER ZIJN ZOVEEL MENSEN DIE GEPENDELD WILLEN WORDEN :D Lief bedoeld ;)

11. suz1983

suz1983 Nieuw lid

24 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Vroeg me af of je nog pendelt, zo ja zou je dan voor mij willen pendelen.

Ben benieuwd?:)

12. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hallo dames
    sorry dat ik even niets heb laten horen. Eerst was het mijn vinger tussen de autodeur..en dat was pas het begin van alle ellende. Ik ben nu ook nog ontslagen..twee jaar geleden ben ik ziek geworden, maar ik heb keihard mijn best gedaan om terug te kunnen, alleen mijn baas heeft dat steeds tegengehouden. UWV gaat nu dus niet akkoord met ontslag en mijn baas moet gaan aantonen dat hij genoeg heeft gedaan aan reintegratie. Heel leuk en aardig allemaal, maar ik zit nu wel zonder geld. Aangezien ik alleenstaande moeder ben is dat een groot probleem. Gelukkig gaat de sociale dienst me nu even helpen, omdat zij vinden dat dit niet mijn probleem moet zijn. Zij hebben ook al slechte ervaringen met mijn werkgever. Verteld gewoon leugens over ze en dergelijke..

Verder is mijn zusje dan ook nog zwanger..19 is ze. Nou is die leeftijd op zich geen probleem, maar..Mijn zusje is door mijn moeder uit huis gezet. (dat is al gebeurd voordat ze zwanger was..begin 2011) Mijn moeder heeft een psychische aandoening waardoor ze heel egocentrisch is. mijn zusje is toen gaan samenwonen met haar vriend. Ze wonen alleen onder een stichting. Dat wil zeggen": mijn zusje en haar vriend hadden niet voldoende inkomen om iets te gaan huren en terug naar huis kon ook niet. Vriend van mijn zusje woonde bij zijn opa die overleden is en zijn ouders hebben hem in de steek gelaten.Die stichting helpt mensen. Die verhuren appartementen en geven waar nodig ondersteuning. Ze hebben alleen iets heel naars aan zich. Zodra ze weten dat iemand zwanger is schakelen ze jeugdzorg in. Een vriendin van mijn zusje is daardoor nu haar kindje kwijt. Vecht al een jaar lang om het terug te krijgen, maar omdat die stichting steeds weer verhalen verzind wordt het steeds moeilijker. Nu zijn we dus hard aan de slag om een oplossing te zoeken, want dit mag mijn zusje niet overkomen. ze zijn beide hard aan het werk om er iets van te maken en alsnog zeggen ze tegen haar je moet naar een moeder/kindhuis anders pakken we hem/haar weg Ik ben nu dus druk bezig om dingen voor haar te regelen. babyspullen staan al klaar. Nu net een oproep gedaan voor wat positiekleding zodat ze dat geld ook weer uitspaart. En dan hoop ik dat ze genoeg kunnen sparen om een klein flatje te kunnen huren.

Dus meiden..sorry nogmaals maar hopelijk begrijpen jullie dat het nu even niet gaan. Het is bijna kerst en hier niets dan ellende. Toch probeer ik positief te blijven want ik heb een zoon van bijna 2.5 en die verdient een leuke tijd.

Liefs kristalhelder

13. Opening

Opening Niet meer actief

Heey meis,
    Wat een ellende zeg! Tuurlijk begrijpen we dat. Heel veel sterkte!

Liefs

14. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ach jeetje meid, wat een ellende zeg! Heel veel sterkte en ik hoop dat je er met je zoontje toch nog een heel fijne Kerst van kunt maken, want dat hebben jullie allebei zo te horen heel hard verdient!

Liefs Susanne

15. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat naar allemaal meis heel veel sterkte en hoop dat er een goede oplossing komt neem de tijd logisch dat je niet pendel xx

16. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    sterkte meid!!

17. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jeetje wat een problemen bij elkaar!
    En dat in een tijd van het jaar waar eigenlijk niets meer dan gelukt gewenst is.
    Hopelijk schijnt er binnenkort een zonnetje boven jullie huisje!
    Veel sterkte!

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Veel sterkte meid vervelend allemaal hopelijk komt het allemaal snel in orde!!

Deel Deze Pagina