Ik was laatst op een site waar men ook pendels verkocht van edelstenen en nu vroeg ik mij af. Waar pendelen jullie mee? Welk edelsteen of wat dan ook en hoe weet je hoe je het moet doen, hoe doen jullie het? Op google kan ik niet echt wijzer worden. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Puck.
Ik pendel met een goudmetalen pendel met kettingkje. Die zat bij de pendelset die ik gekocht heb,daar zit een boek met pendelschijven bij,meestal gebruik ik de pendelschijven als ik de maanden of dagen moet pendelen en welke maand en jaar iemand zwanger raakt of is gebruik ik het ook voor
@Biancamv2, dank voor je antwoord. Waar heb jij zo'n setje gehaald dan? Die ben ik nog niet tegen gekomen, lijkt me ook wel handig dat er van die schijven bij zitten. Zat bij die set ook een boekje met uitleg?
IK heb precies hetzelfde als Bianca. Ik heb het toen op internet opgezocht, pendel starters set geloof ik. Daar kon ik in een online shop kopen. Ik ben met de standaard begonnen en die bevalt me goed dus.
een zilver pendel met een zilver ketting en een balletje aan de uiteinden. in de pendel zit de as van me vriend zijn broer.