ik heb hem fout berekend bedankt voor het door geven. update 163 goed 111 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf. __________________
Beste Gimena, zoals beloofd zou ik je nog even op de hoogte houden betreffende de pendel die je voor me hebt gedaan. Ik kan je vertellen dat je de maand goed hebt gependeld. In juli heb ik een positieve test in handen gekregen. Wat betreft het geslacht zal ik je in een later stadium op de hoogte brengen. Nogmaals bedankt dat je voor me wilde pendelen! Groet, Lantine
update 164 goed 111 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
wanneer pendel je weer?! heb abbo op je topic.. zit met goede moed te wachten op je start sein!! hahah
damn, morgen dagje uit met een vriendin naar duitsland,.. dus verwacht het weer te moeten missen.. damn :O
gimena, helaas voor jou weer eentje niet goed, maar ik vind het niet zo erg! ik ben nu al zwanger! (jouw pendel zei augustus) bedankt nogmaals!
update 164 goed 112 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen.
Hoi Gimena, Je pendel klopte gelukkig (!) niet. Je zei maart 2012, maar ik ben nu al zwanger! Maar in ieder geval bedankt voor de moeite. Gek genoeg kon ik het daardoor ook een beetje loslaten...soort van.
Hoi Gimena, Je had voor mij juli 2011 gezegd.. maar ben ongesteld dus ik denk dat dit heel onwaarschijnlijk is Ik hou je wel weer in de gaten! Groetjes, Maaike
update 164 goed 114fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. __________________
hoi, ik blijf vandaag terug komen tot ik misschien net op het moment het geluk vind dat je weer pendelt.
vandaag gaat het toch niet worden! heb het een beetje druk en een vervellende kindje die haar dag niet heeft helaas
ooh, zeker vandaag niet? want dan kan ik ook ff iets in het huishouden doen? Ben gewoon de hele tijd aan het wachten op een pendelaar, maar te vergeefs. Ben altijd te laat
Gimena: Helaas je pendel klopt niet hier. Ben ongi geworden. Nu hoop ik dat je 2e pendel wel uitkomt ik houd je op de hoogte!!
update 166 goed 116 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen.