@Gimena: hahaha oeps zie nu pas dat je al vóór mij een berichtje had geplaatst . Dankje voor de felicitatie (k)
gimena je had voor mij augustus een jongen gependeld en ben zwanger dus je had het goed! gelijk weer zwanger na de mk..
@wonder JAAA wat goed nieuws, GEFELICITEERD thnx voor het door geven. update 182 goed 125 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET __________________
tohc een mooie score heb het even uitgerekend.. je hebt 62% goed, dat betekend dat je 38% dus niet goed pendeld.. Ik vind het een mooie score!
Gimena, Ben je er bijna aan toe om te gaan pendelen? Ik wacht met smart tot ik je een pb kan sturen .
Haha, heb ik ook! Was de vorige keer te laat.. nu elke keer als ik een mail krijg en de naam van gimena zie staan ga ik meteen kijken.. haha wil het niet nog een keer missen.. Ben namelijk zelf erg benieuwd want hier een voorgevoel samen met een vriendin dus ben beniewd of dat klopt
misschien morgen rond een uur of 11. ligt eraan hoe laat ik terug thuis ben van de dierenarts. zou zeggen hou het in de gaten. ik heb het nu erg druk privé dit momend. en dat gaat eerst voor.
tuurlijkd at prive voor gaat. wij hebben wel geduld. ik hoop dat ik morgen wel een keer op tijd ben. ik houd het iig in de gaten. succes met je priveleven. ik hoop dat het niet ernstig is.