Ik hoop dat de mijne ook uitkomt, de eerste was niet goed (augustus). Je nieuwe pendel zegt september dus laat ons hopen. xoxox
Ja super bedankt voor je pendel...ik ben zo benieuwd of je goed zit! Ik laat het zeker te weten horen.
hoi lieve meiden even snel berichtje van mij, 20wk echo was helemaal super Alles zag er mooi en goed uit! Placenta ligt aan de voorkant, daardoor voel ik nu nog geen duidelijke trapjes! Knuffels
Wolfje22 fijn dat alles goed is met jullie kindje! Hebben ze het geslacht kunnen zien of willen jullie dit niet weten
Hoi gimena Gelukkig had je mijn pendel niet goed,ben nu zwanger ipv in 2012, maar door jou wel eerder naar de arts gegaan, nogmaals mijn dank. liefs maud
jammer dat hij fout was,fijn dat ik je heb kunnen helpen. ik pendel vandaag t/m 10:30. ik pendel wel alleen voor vaste leden (maandje lid zijn) stuur je naam +achternaam +geboorten datum en je vraag in een pb. update 183 goed 127 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
volgens jou pendel zou ik vandaag moeten bevallen! ben hartstikke benieuwd! ik laat nog weten of je gelijk hebt!
als je wil kan je nog een pb sturen kan ik voor de zekerheid na pendelen. ik twijfel erg aan je pendel