Hallo gimena! Een tijdje terug heb je voor mij naar het geslacht van de kleine gependeld. Ik zou je nog laten weten of je gelijk had, gister heb ik een pretecho gehad waar uit kwam dat ik een jongetje zou krijgen dus helaas zat je er naast. Toch nog bedankt voor het pendelen!
alle pendel aanvragen die ik nog binnen heb gehad zijn verwijderd!! ik pendel NU NIET update 183 goed 128 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
update 183 goed 129 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
ik pendel vandaag t/m 12 uur. *Alleen Voor Vaste leden (maandje lid zijn) *je naam +achternaam +geboorten datum in een pb zetten met natuurlijk je vraag. (wel onterend zwangerschap/zwanger worden)
update 184 goed 129 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET