helaas kan ik nu niet meer pendelen voor vandaag want ik moet zo naar het zh, en weet niet hoelang het gaat duren. je kan een abbo nemen en dat je een berichtje krijg wanneer ik iets post
Ik ben ook iedere keer te laat. Heb een abbo, maar werk tot 13.30uur iedere dag. Dus dan heeft het weinig zin. Succes in het ziekenhuis
Hier hetzelfde verhaal alleen heb ik een regel hier dat ik niet wil dat de oudste s morgens al achter de p.c zit en dan kan ik het ook niet maken hè!? We houden gewoon goede moed dat je toch een keer wat later begint en dan ook wat later ophoud. Groetjes en sterkte in het zh hoop dat het niets ernstigs is.
Ik wilde laten weten dat je pendel is uitgekomen ik ben zwanger natuurlijk weet ik nog niet of het geslacht klopt maar dat hoor je van me zodra ik dat weet! XX Dank je wel!
update 186 goed 129 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
update 186 goed 130 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
even Gal Spugen. zo de meeste was ik vandaag in het ziekenhuis,en dat ik pendel buiten me tijd krijg geen ik gewoon netjes aan dat ik niet pendel. zo dat de rest het netjes weet. krijg ik me toch een KUT antwoordt terug. me laat mee zitten bla bla bla. Krijg ik nog meer van zulke antwoord STIK ER ZELF MAAR IK JE ZAL NOOIT EEN PENDEL VAN ME VERWACHTEN. ik heb ook een prive leven en een gezin.
Jeetje meid, in het ziekenhuis? En groot gelijk hoor dat je dan niet meer pendelt voor de mensen die zo stom terugreageren. Dit verdien je niet. Je pendelt enorm veel en dan nog gaan zeuren? Sorry hoor dat snap ik niet. Je hebt inderdaad ook nog een gezin en je eigen leven. Ga gewoon zo door hoor meid. Je geeft het altijd netjes en goed aan, dus die mensen kunnen of niet lezen, of ze zijn gewoon dom... *dikke knuffel geeft*
jeetje wat ondankbaar zijn sommige dan zeg.. tis niet dat je ervoor betaald heb oid! je hebt helemaal gelijk gimena!
@gimena Groot gelijk heb je hoor dat je zo reageert!!!! wij horen juist dankbaar te zijn dat je uberhoud pendelt dus bij deze: Gimena je bent geweldig!! wat fijn dat je voor ons wilt pendelen in je eigen tijd!!! ik hoop dat ik binnenkort in jou tijd een gaatje kan vinden om jou voor mij te laten pendelen Alvast heel erg bedankt!!!
echo voor me hals ivm een gezwel. ik snap het in hemels naam ook niet. zie trouwens dat je nog niet ongesteld ben voor jou ook een dikke knuffel
ik pendel t/m 20:00. als je naam +achternaam +geboorten datum door stuurt in een pb. en met je vraag er in. kan zijn dat ik later antwoord geef ben ook bezig me strijken
Klopt, ik moet volgende week donderdag weer naar de gyn. Misschien rare vraag maar zou jij willen pendelen wanneer ik ongesteld word?