ik pendel ook

Discussie in 'Pendelen' gestart door gimena, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat jammer dat ze weg is zeg!ik hoop toch dat je je weer anoniem komt aanmelden!

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Wat onzettend jammer dat sommige mensen niet weten waar de grens hoort te liggen. :(

Ik kan dan ook wel begrijpen dat gimena het voorgezien houd.

Gimena toch heel erg bedankt voor je pendel en hopelijk kan je nu weer je rust vinden.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Gimena jammer dat je om deze reden weg moest :(

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik vind het heel erg jammer dit te lezen maar respecteer zeker en vast haar keuze.

Het ga je goed Gimena, en ik hoop je nog eens ergens te zien opduiken ;)

Heel erg bedankt voor je pendel(s) trouwens, ik laat nog weten of ie goed was :)

Groetjes
    xoxox

5. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik vind het heel jammer dat ze niet meer actief is,maar respecteer haar keuze.bedankt voor al je pendels en misschien komen we je hier nog een keer tegen.

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ojee...dat is dan inderdaad heel vervelend...gadverdarrie zeg, dat dat op dit forum moet gebeuren!!!

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    #2247 spannendetijden, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
    wat jammer dat je weg bent/moest!
    ik wil je even heeeeel erg bedanken voor je pendels!!! helaas niet allemaal juist (of blijvend) maar hopelijk is je laatste wel weer goed ;) al word dat erg krapjes :p(okt 2011) ik ben je iig heel erg dankbaar!!!! vooral voor je eerste pendel! (misschien dat je mn prive berichtje nog herinnerd)
    bedankt!!!! en hopelijk kom je nog eens terug!!!

8. Suus82

Suus82 Actief lid

Zo wat jammer dat dit zo moet gaan zeg. Ik hoop dat je hierdoor je rust krijgt die je verdiend. Voor mijzelf baal ik hier enorm van ben ik eindelijk bijna een maand lid................helaas.
    Gimena succes met alles!!

9. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Gimena wat vind ik dit erg voor je...je pendelde altijd met hart en ziel en we kregen dadelijk antwoord, super wat je hier allemaal deed! Zonde dat er toch nog altijd mensen zijn die weinig of geen respect hebben voor anderen.
    Gimena ik wil je zeker en vast super hard bedanken voor mijn pendels en ik hou je via deze weg op de hoogte in de hoop dat je toch nog komt piepen;).
    Ik hoop toch stilletjes dat je je weg terug vindt!

Liefs....

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ah gimena wat zonde dat je weg bent zeg :(
    Hoop nu zeker dat je Gelijk hebt met Pendelen aankomende maand laat het je zoieso weten!!

Hoop dat je ooit weer een keer terug komt en dat je rust vindt nu erg jammer dat er zulke mensen zijn op de wereld die geen respect hebben

iig bedankt voor het pendelen en misschien tot snel

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

Gimena, wat ontzettend jammer dat je genoodzaakt bent geweest om je account te laten verwijderen. :(
    Ik hoop dat je (als je daar nog behoefte aan hebt) anoniem terug kunt komen. Je hebt hier voor velen van ons veel betekent met je pendels, dat weet ik zeker.
    Je hebt mij persoonlijk veel hoop gegeven en de maand waarin ik een positieve test had EN het geslacht van ons kindje goed gependelt.
    Heel erg bedankt en het ga je goed meis!

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    gimena, wat ontzettend oneerlijk dat je hier weg moest gaan! ik snap je keuze en hoop dat het goed met je gaat..
    Je was een superpendelaarster! de eerste keer met mijn MA had je het goed en ook deze keer heb je het weer goed gehad!

Ik hoop dat je nog eens terugkomt onder een nieuwe naam en dat je hier dan opnieuw kan/wil beginnen!

13. jazz

jazz Niet meer actief

Jeetje Gimena Ik heb geen pendel van je kunnen ontvangen want ben net een maandje lid. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Vind het wel erg om te horen dat je je account heb moeten verwijderen omdat het je onmogeljik werd gemaakt. Ik hoop dat je een melding heb kunnen maken, en dat je gewoon terug kom nadat je de rust heb kunnen vinden.
    Zoals je kan lezen vele zullen je missen.

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meid dat meen je niet!! Wat erg zeg!!

Natuurlijk is diegene hier ook verwijderd neem ik aan maar ik hoop heel erg dat je hier anoniem terug kunt komen want niet alleen wij hadden heel veel steun aan jou pendels maar jij had zelf natuurlijk ook veel aan het forum!

Succes verder en wie weet tot weer eens ;) (zonder dat we er iets van weten dan hè ;) )

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeetje Gimena: wat erg dat je genoodzaakt werd om weg te gaan. Meid ik zal je missen en ik hoop dat je pendel gelijk krijgt voor mij...

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Jeetje nu lees ik het van Gimena,

meis ik vind het echt verschrikkelijk jammer dat je niet meer lid bent,
    en zeker verschrikkelijk omdat iemand het je onmogelijk heeft gemaakt,pfff wat oneerlijk.

Ik hoop dat je onder een andere naam kan terug komen meid want we gaan je hier allemaal missen :(

Ik duim voor je dat je snel weer terug bent,want je bent echt wel welkom hoor meid.

En bedankt voor alle pendels meid :)

Het ga je goed en een knuffel voor je dochtertje :)

17. Tijgertje13282

8 aug 2011
    72
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    In mijn fijne huisje
    JEETJE!!!

Ik ben er een paar dagen niet en nu lees ik dit!
    Wat is dat nu iets voor ONEERLIJKS! Gimena wordt weggepest en die andere persoon kan gewoon op dit forum/pagina en zijn/haar gang blijven gaan????

Ik ben ervoor om die andere persoon te laten blokkeren voor zwangerschapspagina.nl!

@Gimena.. Hoop dat je je weg terug vindt naar hier.. Ik heb helaas nog geen gebruik kunnen/mogen maken van je "voorspelling", maar wanneer het niet anders is of zal zijn.. Dan wens ik je alle goeds in je leven!!

18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ben ik t mee eens!! Blokkeer maar op ip! :x
    Doe dat en dan kan Gimena weer in rust op haar eigen account, weg gepest kunnen worden is wel heel erg!!!

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hmm... Ik heb in een ander pendel topic ook berichtjes gemeld van een meid die heel erg grof is maar word denk ik niet veel aan gedaan.

Jammer dat het die "goede" zijn die vertrekken. Het zou andersom moeten zijn...

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wat afschuwelijk dat iemand het nodig vindt zo met een ander om te gaan..
    Gimena meid, doe rustig aan! Ik heb veel aan je antwoorden gehad.
    En gelukkig is er zoiets als karma, die persoon komt zichzelf nog wel eens tegen..

Liefs

Deel Deze Pagina