Wat ontzettend oneerlijk dat ze op deze manier afscheid heeft genomen van het forum! Weet dat ze voor velen hier ontzettend veel betekend heeft met haar pendels (incl voor mij!). Indien je mee leest wou ik je nog even wat laten weten over je pendel voor mij, je had goed dat ik zwanger was maar of t geslacht ook juist was kan ik helaas niet medelen omdat het helaas is mis gegaan..
Hoi Gimena, Mocht je dit nog lezen... Ik wilde je nog even laten weten dat je pendel niet uit is gekomen voor juli, ben net ongi geworden. In ieder geval bedankt voor je pendel! Liefs patatje
ik hou even voor haar de score bij.(als ze het leest natuurlijk) update 188 goed 133 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
Das heel lief van jou blijemeid! Goed idee ook trouwens! jammer genoeg weten we niet of iedereen het meld hier natuurlijk.. Dus meiden zeker en vast laten weten of gimena's pendel juist was of niet zodat we haar kunnen laten zien dat we haar missen, dat ze gewaardeerd werd en word EN ook al is ze hier niet meer (of miss wel onder een andere naam) dat we toch haar scores willen aanvullen!
ik heb geen flauw idee, maar leek me wel leuk. ik zou het ook erg prettig vinden als je het al de helle tijd bij houd.
Super ! Ik zet hier sowieso ook nog neer of ze wel of niet gelijk had, binnen een dikke week weet ik het en MEID, wat hoop ik zo dat ze gelijk heeft! xoxox
Dan meldt ik zo dat hoewel ze de eerste keer het goed had.. deze keer haar pendel niet juist was.... Gimena, weet niet wat er is gebeurd.. maar ik vindt het jammer...
Ik wil even doorgeven dat je pendel juist was(iig deels, geslacht weet ik nog niet) Was idd in juni zwanger!
Oooh top van jou...Ik baal echt dat ik geen Pendel van haar heb...Zo zonde ook dat ze weg is gegaan om de verkeerde redenen.
Mja ik kan haar wel begrijpen als ze ineens gemene reacties naar der hoofd kreeg, maar dan zou eerder net die andere persoon geband moeten worden ofzo.. niet?
Ik ook hoor...een aparte forum is dit echt de hormonen..ik bemoei me nergens meer mee...niet goed voor me bloeddruk
ik kan hier geen oordeel aangeven ook omdat ik ook niet weet hoe of wat. wie weet gearriveerd ze weer eens een keertje
zo moet het tot nu toe wel goed zijn update 189 goed 133 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET __________________
Jeetje Gimena,als je nog eens meeleest, Wil ik je iig zeggen dat ik je altijd dankbaar ben geweest voor je pendels,had vaak geen hoop meer maar die gaf jij mij toch en toen was ik dan eindelijk zwanger en jij had dat goed voorspeld weet nog niet of het een jongen word zoals jij gependeld hebt,maar als ik iets weet laat ik het dan via deze weg weten! Hou je goed! en ontzettend jammer dat je door toedoen van anderen hier niet meer kon zijn! Liefs Char
Wat ik even zeggen wil: dames, wat gemeen dat jullie zulke rare berichtjes stuurde naar gimena! Het is maar een pendel! 50-50 % kans! Heel jammer, dat andere het moeten verpesten voor zo'n lieverd! Voor de andere dames, fijn dat jullie haar zo steunen! Ze heeft al genoeg voor der kiezen gehad als ik al die verhaaltjes zo lees!
hoi gimena, weet niet of je stiekem nog eens meeleest of niet ik wou even laten weten dat je pendel helaas niet uitgekomen was, je had oktober-jongen gependeld en ik ben nu al zwanger nogmaals heeeeeeeeeeel erg bedankt voor je pendel en ik update meteen je score erbij update 189 goed 134 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET __________________
update 190 goed 134 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET __________________ Heb hem aangepast