Ben ik EINDELIJK een maandje actief....... Kan ik geen "gebruik" meer maken van Gimena's pendel..................... Dat sucks wel 3x in de rondte.. Pesters bedankt! :x
update 190 goed 135 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET __________________ Helaas voor mij, was je pendel niet goed.
Hoi Gimena, Weet niet of je het nog leest maar helaas is je pendel niet uitgekomen . Gelijk nog even een update. 190 goed 136 fout.
Bij deze wil ik je even laten weten dat je de maand goed had! Ik heb zojuist positief getest!! Voor het geslacht moeten we nog even wachten maar ook dat zal ik je laten weten!!
update 191 goed 137 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
Ik wilde. Even laten weten dat de pendel voor november niet goed is. Ik ben nu gelukkig al gezegend om zwanger te mogen zijn.
update 191 goed 138 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET __________________
update 191 goed 139 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Helaas.. eigenlijk was hij wel positief maar is na 4 dagen al mis gegaan.. dus ... hmmm... positief? negatief?
update 192 goed 139 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
je had voor mij gependeld dat ik een jongen zou krijgen maar we krijgen een meid! toch bedankt voor het pendelen
Hee Meid (als je het nog leest) Je had voor mij oktober 2011 gependeld.. deze is helaas fout.. Ik ben al ZWANGER Maar toch bedankt! Liefs
update 194 goed 141 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET
Hoi Gimena, Je had voor mij gependeld dat ik in april zwanger zou zijn van een jongen. April klopte :-D Maar 't is wel een meisje (inmdidels door 3 echochopistes bevestigd...). Bedankt nogmaals voor je pendel!