Hoi Gimena Ik hoop dat je dit nog eens zal lezen. Ik vind het verschrikkelijk dat je niet meer actief bent op het forum. Je heb veel hoop gegeven aan alle meiden hier en ook aan mij! Je had gependeld voor augustus dit jaar, maar helaas is deze pendel niet uitgekomen. Super bedankt voor het pendelen!
Gimena, voor de extra aanvulling... Je pendel was compleet juist. juni 2011 en een jongen. Helaas mocht dit manneke niet blijven.
En natuurlijk hoop ik ook dat je misschien toch dit nog zou lezen.. Thanx voor je pendel een poosje geleden.... En ik mag je vertellen dat ik ZWANGER ben jeaaaaaaaahhhh Super bedankt, Liefs
jammer dat je hier weg hebt moeten gaan wilde even zeggen dat mijn pendel helaas niet uit is gekomen voor augustus.
Ook ik vind het jammer dat je er niet meer bent. Helaas is jouw pendel voor september niet uitgekomen
Ook ik wil even laten weten dat je pendel voor sept. niet is uitgekomen. Jammer dat je er mee bent gestopt.
Hallo!! Je had een tijdje geleden voor me gependeld, maar je zat er helaas naast! 2 andere dames op het forum ook, want het is zonder twijfel een jongetje Toch heel erg bedankt voor het pendelen
hoi gimena, ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je toch nog laten weten dat je pendel van september helaas niet is uitgekomen toch nog bedankt!
Hoi Gimena, Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik hoop dat je pendel van januari niet meer uit gaat komen, want ik ben nu zwanger! Heel erg bedankt voor de moeite die je hebt genomen om voor zoveel dames te pendelen.
Goedemorgen , wat een teleurstelling vanochtend. Ik wilde laten weten dat je pendel helaas niet uitgekomen is. Bedankt voor je tijd en moeite!
Gimena heel jammer dat je weg moest gaan door een vervelend iemand Je pendel klopte, ik was idd zwanger van een meisje.. helaas is ze een engeltje geworden. Jammer genoeg kan ik niet meer vragen of je nogeens voor me wilt pendelen. Hoop dat het verder goed gaat met jou en je dochter, en een brusje in de toekomst
lieve gimena ik wou je even laten weten dat je pendel helaas niet is uitgekomen ! evengoed heeeel erg bedankt! altijd leuk en wou ook even laten weten dat ik het ontzettend jammer vind dat je weg bent/moest hier! knuf