iedereen heeft weer antwoordt terug! t/m 17:00 kan ik alle pendel voor vandaag nog beantwoorden. wil je gependeld worden??? stuur me een pb met je naam +achternaam + je geboorten datum.
Hey Gimena Jij pendelde een meisje Wel goed nieuws, het is idd een meisje (whaa, mn eigen pendel klopte dus ook )
wauw wat leuk nieuws Gefeliciteerd! zal hem als goed reken geniet maar heerlijk van je roze wolk ik heb het graag voor je gedaan. en leuk dat je het zelf goed had dan hadden we heb samen goed
nieuwe update. 33 goed 22 fout. @all alles is weer beantwoordt. @all ik pendel vandaag weer t/m 17:00 dus je krijgt gelijk antwoordt terug! 17:00 wordt hij niet meer beantwoordt!
Nog een klein vraagje. Als je pendelt en zegt bijv. mrt - meisje Wordt je dan zwanger in maart of test je zwanger in maart?
en het is weer 17:00 dus beantwoordt geen pendels meer. alles wat voor 17:00 uur is verzonden zijn beantwoord! fijne avond allemaal.
Gimena moet helaas zeggen dat je pendel niet uit is gekomen ben net net ongesteld geworden. Maar toch erg bedankt