even lezen aub lieve dames heb alles weer uit de deur gedaan. over enkelen dagen is hier de internet een week eruit! ik geef even een melding wanneer het is dus ik dan doe tijd niet pendelen. hopelijk dat jullie dit willen lezen. alvast bedankt!
Je gaat nog steeds goed meid En ik hoop natuurlijk dat toch de pendels van deze maand uitkomen,heb al een afspraak staan met de ha. Heb vanmorgen toch maar weer gebeld dat ik vanaf maandag niet langer meer kan wachten en zo in onzekerheid te zitten. Dus ik moet maandag nog eens testen en dan naar de ha. Daarna weet ik meer, wel is mijn temp weer gestegen dus dat is wel een goed teken. Groetjes Bianca
Hoi Gimena, laatst nog een berichtje van je gehad dat je niet meer pendelde, maar misschien wil je toch nog even voor mij pendelen. Ben zooooooo nieuwsgierig!! Ik stuur je een pb-tje! Groetjes, Tanya
ook ik heb je bericht gelezen. 20 feb heb ik de 20 weken echo dus dan weten we of je pendel goed was of niet xxx
ik pendel niet in de weekeind. en waarschijnlijk gaat dinsdag de internet er hier een week eruit dus dan kan ik niet pendelen!
Gimena, Ik heb je net een pb gestuurd, mijn vorige is denk ik in de stapel verdwenen. aangezien je het de vorige keer goed had ben ik zo benieuwd wat je nu voor me ziet..... Ik wacht geduldig (voor zover wij dat op dit forum kunnen haha)af!
Heey Gimena, hihi volgens mijn zijn de pendels van januari en februari van slag af geweest Nog steeds geen ongi, morgen naar de dokter toe. mijn test was vanmorgen met het vage 2de streepje weer lichter geworden Vind het zo vreemd,mijn temp blijft wel mooi hoog. Morgen word mijn plas nagekeken, en als er uit de bloedtest niets uitkomt,dan krijg ik een echo. Vind het wel vaag allemaal. Maar ik vraag me af dat als je lichaam je voor de gek zou houden je temp dan ook zo hoog blijft? Ik hoop alsnog dat de pendels van februari kloppen. Zoniet hoop ik gauw dat mijn ongi nou eens komt. Ik laat het je wel weten natuurlijk. Groetjes Bianca
ja hoor stuur maar. iedreen die nog gependelt wil worden graag vandaag even sturen. morgen gaat het internet er voor een week je uit! stuur je naam +achternaam + geboorten datum
ik pendel voortaan alleen members die lagere tijd actief op zp zijn!. want krijg weer te veel mensen die me via google me vinden.
Balen weer te laat hahaha. Nou ja mijn tijd komt nog wel. Sterkte zo'n tijd zonder internet. Zou het niet volhouden denk ik
hallo zou je voor mij willen pendelen misschien?? ik weet alleen niet hoe ik je een pb moet sturen groetjes