Geweldig!! Gimena! Je hebt het goed voorpelt! Fantastisch wat een gave. Dames zie mijn banner...... IK BEN ZWANGER! Heel erg bedankt en heel veel succes met pendelen, liefs Sassefras
jezus kunnen mensen niet lezen ofzo???? er staat ongeveer 20 keer in dit topic dat ze even niet pendelt...miss. even terug lezen????????? pffff
Heey meis, wou even laten weten : Je pendel zat goed Weer een goede pendel erbij De testjes zijn wel erg licht positief,maar heb ik ervaring mee hihi. Veel plezier met klussen in huis en met de verhuizinbg zelf natuurlijk. Groetjes Bianca
Hallo Gimena, Ik weet dat je internet eruit ligt, maar ik wilde je toch even laten weten dat je weer een goede pendel erbij hebt! Zie m'n banner!! Ik ben dolgelukkig, ook al is het natuurlijk nog heel pril. Succes met de verhuizing en nogmaals bedankt voor het pendelen! Groetjes, Peeter
nieuwe update. 37 goed 25 fout. Dames die zwanger Zijn GEFELICITEERD! @pop morgen is het pas over verhuizen enz. eerlijk gezegd gaat het nu even niet lekker me opa is opgenomen in het zh en het gaat niet echt bepaalt goed IK PENDEL NIET
proficiat aan de zwangere dames. Gimena, veel succes met de verhuis, en hopelijk komt het snel goed met je opa.
Proficiat met de zoveel juiste pendels!!!! Fantastisch zeg! Oei da's niet zo'n goed nieuws over je opa. Veel sterkte meid. Je zit precies een beetje in een dipje éh. Ik hoop dat je snel leuke berichtjes krijgt zodat je je snel beter voelt. Al wat verandering in je nieuwe job?
nieuwe update. 38 goed 25 fout. Gefeliciteerd lieverd!! me opa ligt op dit moment stabiel (GELUKKIG) verders heel de onderkant van het huis geverfd.pff man man. hopelijk is het mooi wit en niet lelijk geverfd hihi. maken de dames allemaal het goed?? ik probeer zo veel mogelijk online te zijn om te lezen. Voor de mensen die het laatste bericht alleen lezen. Ik pendel niet