Gecondoleerd, ik had je net een pb gestuurd sorry had dit niet gelezen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Liefs Kim
nieuwe update. 40 goed Gefeliciteerd Suzy bedankt om het te laten weten 27 fout. mis c bedankt om het vertellen s6 is de nieuwe ronde IK PENDEL NIET!!!
Ja meid tis ook allemaal nie gemakkelijk voor je. Tis echt een moeilijke periode waar je voor de moment in zit en ik hoop voor je dat na de verhuis het zonnetje weer komt piepen. Met mij alles goed, ben aan het aftellen om op mijn nieuw werk te beginnen hoor. 3 maanden opzeg is veel te lang! Pffff... Ondertussen is het afwachten hoe de pendels hier gaan uitkomen... heb al wel heel de dag steekjes in mijn borsten vandaag ma da kan natuurlijk ook van het werken op den bouw zijn éh . Wat denk je, heb je het gevoel dat je pendel juist zit? Hoe staat het ondertussen met jouw zwanger worden? Nog steeds een pauze? Is misschien een leuke afleiding?
we hebben een pauze maar we zouden met condoom sex hebben maar dat is niet gebeurt misschien nog een kleine kansje bij jou pendel heel eerlijk gezegd ik twijfel of me pendel wel klopt bij jou. xxx