Zou geweldig zijn Gimena ! Tja jouw pendel... we zullen zien maar ik denk ook eerder dat het van stijfheid is dan van iets anders Hihihihi....
Kijk, ik breng je aan het lachen se ! Elke dag een lachje en alles komt goed. (Wijze raad van een vriendin van mij) XXX
@ Gimena! Je hebt goed gependelt! Ik ben hardstikke zwanger! Thnx daarvoor! Over de verdere uitslag hou ik je op de hoogte! PS Sterkte met het verlies van je opa! Liefs Suzy
Hoi Gimena, hoe gaat het nu met jullie? Al gesetteld in jullie nieuwe huisje? Ik kwam ff zeggen dat het nu echt 100 % zeker is dat je pendel klopte met de maand van positieve testen Nu het geslacht nog 1 maart heb ik me eerste echo,eerder hadden ze helaas geen plek 15 maart een afspraak bij de gyn groetjes Bianca
wat fijn om te horen lieverd. spannend hoor allemaal.geniet ervan lieverd we zijn nog niet gesetteld ivm na het overlijden van me opa hebben we vertraging opgelopen. dus wordt flink aanpoten. @all ik Pendel niet Please kom er niet mee aan kakken kan het nu even niet hebben. vandaag is me opa gecremeerd dus me bol staat er niet na!!!
hoi gimena, sorry ik had je een pb gestuurd. had het nog niet gelezen wens jou en je familie heel veel sterkte. groetjes
@all dank jullie wel!! hier nog maar een keertje!! IK PENDEL NIET.. (REDEN>?? EVEN NAAR BOVEN GAAN OM TE LEZEN!!)
Gimena, sorry heb je net een pb gestuurd en zie net pas dat je op het moment niet pendeld. Nogmaals sorry Heel veel sterkte de komende tijd
Hoi meid, de pendel zat goed met de positieve testen, helaas zullen we het geslacht nooit weten Ik heb vanmorgen kwart over 7 een mk gekregen voel me echt klote en verdrietig,maar het is niet anders. Ieder geval bedankt voor het pendelen meid, en heel veel sterkte met het verlies van je opa. veel liefs Bianca
nieuwe update. 42 goed 28 fout. @bianca neee vindt het zo erg om dit te lezen!!! heel veel sterkte! IK PENDEL NIET!!!
Oooooh da's nie waar!!!!!!! Maar meid toch wat een slecht nieuws! Veel sterkte en een dikke knuffel!!!!
nieuwe update. 43 goed 28 fout. IK PENDEL NIET!!! @vivi van harte lieverd bedankt om het door te geven
nieuwe update. 44 goed @liset25 GEFELICITEERD bedankt voor het me te laten weten!! 28 fout. IK PENDEL NIET!!! Dames ik heb geen internet meer dit kan een week duren dat ik weer online ben! doei doei dames
Hoi Gimena, Wilde even laten weten dat je het bij mij niet goed had. Ben afgelopen week ongesteld geworden na een cyclus van 36 dagen en een paar negatieve testen. Groetjes Happy
zo even een nieuwe update. ik ben een week niet meer online geweest zo me mail box zat vol haha. waarschijnlijk dat ik het eind deze maand weer ga pendelen.!! nieuwe update. 51 goed 31 fout. IK PENDEL NIET!!!
Fijn je nog eens te horen meid! Hoe gaat het met je? Waaaaw die teller van goede pendels loopt maar op en op..... geweldig toch éh!!!