gaat prima hoor bedankt voor het vragen! en hoe gaat het met jou? jaa fijn om het te lezen in me mail box trusten
Ah goed te horen dat je je beter voelt! Met mij ook alles best in orde. Met de bouw gaat het redelijk goed, de chapper komt morgen en dan komen ze één van de volgende dagen de keuken opmeten. Hopelijk kunnen we eind mei beginnen met de verhuis. Ben vorige week gaan kennismaken met de nieuwe collega's, viel reuze mee!!! kijk er naar uit! Dat Het maar snel 1 april is hihihi... Nu nog hopen dat mijn ventje snel voor kindjes wil gaan en dan kan mijn jaar niet meer stuk!!! Jouw pendel kan nog steeds uitkomen voor mij éh... ik had deze maand 2 kansen
@sannieq GEFELICITEERD bedankt voor het door te geven! nieuwe update. 52 goed 31 fout. IK PENDEL WEER!!
Gimena t loopt weer storm bij je!! en wat lees k nou.. Overtijd?? lang leve de pauze hoop dat t raak is!
haha ja loopt weer storm ja ja klopt 2 dagen overtijd. wacht tot zaterdag of kan ook weer zijn dat me cyclus weer ineens weer langer is. hoe gaat het met jou??
hoopt voor je.....................dat het raak is............. Had je het ook zo voor jezelf gependelt.............?? Ben benieuwd.......... pendel je trouwens voor de maand van je inestelling of wanneer je positief test(zit toch een paar weken tussen)