@happy3 ik hoop het zo dat wil je niet weten. iemand hier heeft me vandaag gependeld 2011 maart een meisje zou erg leuk zijn dan zou ik 15 nov uitgerekend zijn dan ben ik jarig paar dagen erna sophie. dan wordt het me 2e nov kindje
goeiemorgen Gimena, nog steeds niets van je ongi te merken???? Begint nu wel hééél spannend te worden éh! Heb je iets van symptomen?
Hoi Gimena! Bedankt voor je snelle antwoord! Ik laat het je weten wanneer het zo ver is . Mocht het kloppen dan duurd het niet meer zo lang. Hoop voor jou dat het raak is deze maand! Groetjes Patatje
Gimena overtijd!!! Spannend, ik dacht dat je een pauze had. Ik duim dat je pendel gaat uitkomen meis! Heb je pb gestuurd, een beetje vroeg micchien, ik hoop dat je pendelt vandaag!
Gimena; zag je testje voorbijkomen in t vage testjes topic.... Misschien nog een keer met ochtendurine proberen? *duim duim duim*
@mirt ben nu 4 dagen overtijd en test van gister was negatief mooi ballen dus je pendel is beantwoordt @anz ik test pas zondag denk als ik nog niet ongie ben.
Oei Gimena zeker balen meid!!! hoop alsnog dat je zondag een mooie test vast hebt. Hoe lang is je cyclus nu aan het lopen? Want ik zie er bij jouw ene van 39 dagen tussen staan precies.
lieve Schatten ik PENDEL NIET in het weekeind!!! omdat ik dan lekker met me gezin wil zijn!! Lezen aub!
Ha Gimena! Heb je een pb gestuurd. Zou je voor mij kunnen kijken volgende week? Hoop voor jou dat je morgen positief test! Fijn weekend! Groetjes Beertje83
u bent niet zo lang lid.ik pendel alleen voor dames ook langer lid zijn sorry.hopelijk begrijp je het!