Ik begrijp heel goed dat je ergens een grens moet trekken, dat je heel veel verzoeken binnen krijgt en dat je niet iedereen kan beantwoorden, maar mensen uitsluiten omdat ze nog niet zo lang lid zijn? Ik, persoonlijk ben hier niet lid geworden omdat ik gependeld wilde worden. Ik had er nog nooit over gehoord zelfs. Ik werd lid omdat ik zwanger probeer te worden en omdat ik toen 2-3 weken overtijd was en mijn zwangerschapstestjes negatief bleven. Ik zocht verhalen van medestanders. Die heb ik hier gevonden, wat ik echt super fijn vind. Maar als je dan de onderwerpen in de forums aan het lezen ben, kom je pendels in de handtekeningen tegen en ga je je afvragen wat dat is. Zo ben ik ook eens gaan rondneuzen en ben ik ook razend benieuwd geworden. Dit is niet omdat ik je nu probeer over te halen om mij te pendelen. Ik vind het sowieso top dat je het doet, maar toch een beetje kort door de bocht als je selecteert op lidmaatschapsduur. Persoonlijk zou ik eerder afgaan op het aantal pendels dat iemand al ontvangen heeft. Sommigen zijn door 5 mensen gependeld bijvoorbeeld. Maar helaas pendel ik niet dus kan ik ook de criteria niet bepalen, maar ik wilde je wel even laten weten dat ik, en waarschijnlijk meerdere nieuwe leden, niet lid zijn geworden vanwege de pendels. Heel fijn weekend, geniet van je gezin. Groetjes
nog even voor de duidelijkheid, dit is geen aanval of poging om je over te halen om mij te pendelen, maar om de kant van de nieuwelingen even te belichten
dan zit u niet lang genoeg op deze site dus ik ga hier niet op in!u pendelt niet dus u zal dat ook NOOIT weten! ik zet het niet zonder reden neer he (duuuuuh) als je geen pendel vragen hebt en je zet een bed weten de antwoordt neer te gooien! zal voortaan even na denken voor je iets post BEDANKT!
ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dus wel om deze reden op dit forum terecht ben gekomen Ik ben erg gefascineerd door het spirituele op een andere site maken ze reclame voor dit forum, waardoor hier idd een stormloop aan aanvragen is gekomen. Nu moet ik er ook wel bij zeggen, ik vind ZP een heel leuke site en nu ben ik hier dan ook heel actief, en op die andere site ga ik alleen af en toe nog eens piepen. Maar er zijn veel dames, die enkel op dit forum aangesloten zijn om te laten pendelen. Dus ik snap wel dat Gimena een lijn wil trekken. @Gimena, ga je morgen testen????? Duimen draaien op volle toeren voor een positieve test.
Gimena....SPANNEND...... Ik kom morgen zeker eens piepen om te zien hoe je testje geweest is!!! DUIM DUIM DUIM....... Ik zou nie kunnen slapen als ik van u was, hihihihi.....
Hi Gimena, Ik begrijp dat het een hele spannende tijd is voor je ..... ik hoop dat je positief mag testen! Ik heb een PB-tje gestuurd met een pendel-aanvraag en nu zie ik dit topic. Ik had al begrepen dat het pendelen alleen doordeweeks overdag wordt gedaan. Dus mocht je binnenkort eens tijd hebben voor een pendel voor mij, heel graag. Alvast bedankt en succes met testen. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
jaa ik doe morgen een testje. slapen nee zal ik toch niet echt doen me poes kitty is ontsnapt uit huis helle tijd zitten zoeken net ook al
lieve Kylie1986. gefeliciteerd met je zwangerschap!! bedankt voor het me te laten weten! nieuwe update. 53 goed 32 fout. pendel alles weg op de maandag!! niet in het weekeind dan wil ik er zijn voor me gezin!
Hoi Gimena, heel veel succes morgen met testen! Heb zelf ook een pendel van je staan voor deze maand . Liefs, Anita
heey. hmm had me test gedaan en was hem vergeten naar de poep incident van me dochter.had haar in bad gedaan. naar na ging ik naar me test kijken zal niets en hij was nog vies geel van de ochtend urine. balen dus
Hee gimena! Hmm misschien iets te laat gekeken op de test?? Ik duim voor je hoor!! Hopen maar snel op meer duidelijkheid! (ik had je trouwens ook een prive berichtje gestuurd! voor het pendelen!)
Dorie toch...en je hebt geen testje meer op reserve liggen? Meid gij weet de spanning er nogal in te houden seg ...
Hmmm balen, nog geen zekerheid dus ... maar iig nog geen bloed. Hoop voor je dat je over een paar dagen toch positief test.