nou meid....sinds vanmorgen kunnen we er echt vanuit gaan dat in ieder geval het eerste deel van je pendel klopt, ik ben zwanger....voor het antwoord op mn 2e vraag moeten we nog 9 maandjes wachten
bedankt voor je pendel. maar vraag me iets af. Je zei april 2011 meisje. Betekent dat dat ik nu niet zwanger zo kunnen raken. Ben namelijk net begonnen met ivf.
hij geeft aan wanneer je positief zult testen. het is afwachten of het klopt of niet pendelen gaat niet altijd goed.
alles is afwachten er zijn meiden die mijn vorige icsi pogingen als positief hebben bestempeld 1 keer zelfs 2 pendels van een vals postieve test bleek volgens ziekenhuis en na bloedonderzoeken een hormoon in mijn bloed te hebben die lijkt op het hcg het hormoon wat je afstoot als je een eisprong hebt die test is dus wel gependeld maar was echt niet zwanger had een hcg van 0 dus niets is zeker maar pendelen geeft wel een stukje hoop en een beetje houvast van het gaat ooit lukken al moet ik zeggen eerdere pogingen werden meestal maar door 1 pendel bevestigd deze word door inmiddels 3!! pendels bevestigd dat ie gaat lukken al zijn ze het niet eens over het geslacht dus gimena ik hoop heel erg dat jij en de anderen gelijk hebben heb nu wel een heeel heel sterk gevoel dat het dit keer zal blijven plakken
Bedankt voor de snelle reactie! Alhoewel ik hoop dat ik toch echt deze ronde zwanger mag zijn. We zullen zien, ik laat het wel even weten.
ik heb je net ook een berichtje gestuurd, ik ben benieuwd en wacht geduldig af (hihi wij zwanger willen wordende dames hebben al zo veel geduld) Alvast bedankt voor de moeite en je tijd!
Hihi geduld, dat dat hier nog geen verboden woord is lol maar doe lekker boodschappen, ik ga zo ook even op pad voor de sneeuw Limburg binnenwaait!