jammer om te horen dat je een beetje ziekjes ben! wel weer fijn om te horen dat je nieuwe werk goed bevalt! doet me goed, geniet van dit mooie weer Liefs Gimena
Bedankt ! Nu nog hopen dat je pendel uit gaat komen zowel die van zwangerschap als die van hoe ze op mijn werk op dat nieuws zouden reageren. Je bent een schat!!!!! Knufje...
Hier gaat het wel goed, heb een email conslut gedaan en die zei dat er ooit wel een kindje gaat komen, maar als sem 5jr is en woensdag wordt hij 3, dus heb nog tijd genoeg
nieuwe update. 67 goed 4 fout. @pura ik heb hem fout gerekend! VAN HARTE!!!met je zwangerschap geniet ervan lieverd.
Hoi gimena Ik ben benieuwd of je bij mij gelijk hebt! Hoop het! Je hebt gezegt maart '12 meisje.. Duurt me wat te lang haha maar ik zou dolblij zijn mocht het lukken Ff Offtopic, ik zie dat jullie de laatste ronde in zijn en dan 6 maanden pil, hoe komt dat als ik vragen mag? Groetjes
hallo gimena.......... de andere twee pendels vallen af....... die van jou blijft over.......... hoop dat je gelijk hebt...........
nieuwe update. 67 goed 46 fout. @wonder daar zijn een aantal reden voor gooi ik liever niet op zp sorry. @miss aaah meen je niet. gelukkig zit ik nog in de race
je had het bij mij redelijk goed je zei januari het werd december en je zei een meid en het is het andere geslacht volgens de deskundigen