Hoi Gimena, je hebt begin dit jaar voor me gependeld. De maand bleek toen te kloppen. Ik kan er nu aan toe voegen dat het is geslacht ook klopt, het is idd een meisje!!! Dus chapeau, je had het helemaal goed!!!
Hoi Gimena Je had bij mij het geslacht gependeld en het is inderdaad een meisje Bedankt!! Liefs brenda
Hoi Gimena, Vanaf wanneer pendel je weer? En wat zijn de gegevens die je dan wilt weten? Groetjes wondertje
ik pendel even komende tijd niet ben even druk prive bezig sorry. alle pendel worden verwijder na binnen komst sorry anders is me mail box voor voor echt prive berichten!
Hey meid, hoe is het met je? Heb je het zo druk thuis dan? Ik vrees toch dat je pendel niet kan uitkomen hoor, we hebben helemaal niet kunnen klussen wegens ziekte. Heb daarjuist nog slecht nieuws gekregen. Mijn enige oma is er slecht aan toe, het zal waarschijnlijk voor 1 van dees dagen of zelfs uren zijn .
hoi Gimena, IK kom je even op de hoogte brengen over de pendel die je voor mij hebt gedaan. Volgens jou Pendel zou het een Meisje worden. Helaas niet goed.. We krijgen een Zoon. Maar wel bedankt
Hoi Gimena, Je had mij gependeld voor april een jongen. Ik heb net inderdaad posi getest! Of het een jongen wordt hoor je over een weekje 17! Thanx!