alles is beantwoord als ik na het eten nog pendels binnen krijgen worden pas morgen beantwoord. want ik heb vanavond de verjaardag van me schoonzusje.
Hoi Gimena, je pendel van dec2010 klopt ik heb net toch positief getest. Nu nog kijken of het een meisje is maar dat duurd nu nog even hihi thnx voor het pendelen.
VAN HARTE LIEVERD!!!! wat een genot om te lezen! een fijne zwangerschap toe gewenst. @hellemaal happy al 2 pendel,s goed
Bedankt voor je snelle reactie! Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Ik zal eind volgende week weer een berichtje plaatsen, dan weet ik waarschijnlijk meer
Ik heb je ook een pb gestuurd Is het geen idee om een poll toe te voegen aan je topic? je kunt dit aan de beheerders vragen
om een poll neer te zetten nee hoeft niet. weet tenminste dat ik er 2 goed heb in de korte tijd dat ik het doe.
Hier vanmorgen helaas oud bloedverlies Ik heb woensdag ostief getest,maar tja,ik heb de dokter vanmorgen gebeld die zegt een streepje die licht is is ook zwanger, volgens de assistente kan het ook zijn dat mijn lichaam het oude bloed eruit gooit om te reinigen,dat gebeurt meer vrouwen rond de datum van ongesteldheid,maar zijn dan toch zwanger. Mijn pendel blijft nog steeds zeggen zwanger te zijn van een meisje,maar mijn eigen gevoel na het oude bloed van vanmorgen geeft geen moed Nu tussen 2 en 3 uur meot ik de dokter terugbellen dan hoor ik meer. Ik ga morgen en overmorgen nog eens testen. Ik hoop dat je pendel alsnog gelijk heb groetjes Bianca