heeeee meid!! Je pendel klopte hoor, weet alleen niet of ik dat al had doorgegeven.. April meisje.. April klopt, nu nog het geslacht afwachten
nieuwe update. 84 goed 53 fout. @roeltje jaaa erg leuk om te horen, had het nog niet gehoord van je leuk leuk @all ik ben nu met de laatste 7 pendel bezig om 13:00 beantwoordt ik de nieuwe weer. ik pendel T/m 16:00
Lekker! Ik ga denk ik maar is een bakkie thee zetten Heb je pb'tje gestuurd, ben super benieuwd! Liefs
zal straks voor je kijken ik neem even een pauzen van een 30 min, ben nu aan 1 stuk door aan het pendelen. pfff
Dank je wel voor het pendelen, Gimena! Lief van je dat je dat wil doen en ook nog eens zo super snel. Ik hoop dat hij uitkomt!
HOi Gimena, Ik heb je net een pb gestuurd, en sorry zie nu pas dat je na vanmiddag weer gesloten was. Wil je hem toch nog beantwoorden of zal ik zodra je weer wilt pendelen een nieuwe aanvraag bij je indienen. Alvast bedankt. groetjes
alles is weer beantwoordt! ik pendel alleen voor vasten leden! die langere tijd lid zijn Logies natuurlijk
door een onverwachte meeting van een aantal zp dames kan ik vandaag niet pendelen! en vanavond hebben we bezoek voor me partner verjaardag SORRY
wilde even laten weten dat mn pendels voor april niet zijn uitgekomen van de andere ladies. hoop dat die van jou wel in mei uitkomt, hou je op de hoogte! en gefeliciteerd met verjaardag van je hubbie!
aaah jammer dat de pendels van april mis waren. hopelijk mag ik in mei me pendel goed keuren dank je wel