Hoi Gimena! We hebben gisteren een echo gehad en je pendel had gelijk! Voor 99% zeker een meisje!!! Nog bedankt!
nieuwe update. 86 goed 54 fout. ___________ GEFELICITEERD PS ik pendel dit weekeind niet! ivm me partner zijn verjaardag feest!!
hoi Gimena, Ik heb gisteren een pretecho laten doen en ja hoor je had helemaal gelijk het word een jongen. groetjes
He Gimena, Je hebt het ook goed bij mij!!!! Had t echt niet verwacht...laat het geslacht nog aan je weten! gr a
ik heb je een pbtje gestuurd, maar lees net dat je dit weekend niet pendelt. sorry. wilde even door geven dat je pendel voor april niet klopt. Ik ben nog niet ongi maar ook geen positieve test
Ik had je een pb gestuurd, maar ook ik zie nu dat je dit weekend niet pendelt. Sorry! Zal je als je weer pendelt hem wel mee willen nemen voor mij? Groeten Rianne
nieuwe update. 89 goed 55 fout. @alex GEFELICITEERD bedankt voor het door geven. geniet ervan @dounia Leuk dat ik het goed had dat jullie een zoontje krijgen. GEFELICITEERD, bedankt voor het door geven had nog iemand die via pb hmm weet niet meer wie je was sorry. maar gefeliciteerd
Hoi Gimena, Ik zou je nog laten weten of je pendel gelijk had gekregen in mijn geval.. maar helaas.. Wel nogmaals bedankt voor het pendelen !!