@bambie wacht rustig af @bianca jeetje nou hopelijk blijft de kleine plakken hou je rustig he!! @alles is weer beantwoordt!
Hi Gimena, Ik las eerder dat je voor jezelf had gependeld en dat dat jan feb had gependeld!! Voor jou ook super spannend Vind het echt lief dat je dit vrijwillig doet voor alle meiden X P.S. nog geen ongi te bekennen..
mijn pendel is veranderd vandaag nog even gedaan bij me zelf en die komt op mei pas uit. terwijl hij 7 maande terug 2011 jan aan gaf ik heb geen haast
Ja inderdaad... maar gister natuurlijk negatief getest dus wacht het inderdaad rustig af.. ben wel misselijk aan het worden. Hoelang heeft het geduurd voordat jij zwanger was van je 1e kindje?
Jeetje wat een gedult echt respect voor! ik heb nu al het idee dat ik misschien naar een dokter moet als het nu niet raak is ik word er zo onzeker van.. en zit pas in me 4e ronde.. ik wil het zo graag los proberen te laten maar dat gaat gewoon niet. denk er echt vaak aan en nu helemaal natuurlijk nu ik overtijd ben.. maar goed we wachten het af wanneer denk jij dat ik weer een testje moet wagen?
je had vandaag getest toch? besten is om de 2 dagen te testen want dan stijgt je hcg zoek een leuk nieuwe hobby. zo dat je niet er te veel mee bezig ben. helpt ook denk als je naar de ha gaat dat hij nu nog niet veel kan doen. meestal gaat het vanff een jaar a 2 jaar.
Ik heb je ook een PB gestuurd... Ben benieuwd, wij zijn al vanaf okt. 20009 bezig, maar vanwege PCOS (en tot nu toe nog geen ei, we hebben in jan. afspraak bij de gyn) wil dat nog niet vlotten. Maar zoals de gyn al zei, er bestaat nog altijd een kans dat er ooit een verdwaalde spontane eisprong bij zit