Lieve gimena Je had voor me zus ook een pendel gedaan.We willen je heel erg bedanken.Je had datum + geslacht goed ze is vandaag bevallen van een prachtige zoon Liefs mariska
Hier nog een goede pendel! Ben zwager! Hopelijk heb je ook het geslacht goed, maar dat laat nog even op zich wachten... Bedankt!
Gimena heb je ook een pb gestuurd, maar wil het hier ook even laten weten. Vandaag een flinke positieve test, dus jouw pendel klopt! Voor het geslacht moeten we nog zo'n 8 maanden wachten Liefs ecl Dus nieuwe update: incl. Miek1982 nieuwe update. 113 goed 72 fout.
nieuwe update. 116 goed 74 fout. even alle mailtjes gelezen (geen pendel aanvragen natuurlijk deze zijn per direct verwijderd). ik pendel waarschijnlijk pas morgen weer. want ik ben net weer thuis van onze vlucht. ik zou zeggen hou het hier in de gaten.
hoi gimena, hoop dat je vakantie leuk is geweest? wij hebben helaas alweer een miskraam gehad. ik hou het in de gaten wanneer je weer pendeld dan zal ik je een pb sturen.
ik heb vandaag zoveel aanvragen gehad. heb ze per direct verwijderd. ik heb niet aan gegeven dat ik vandaag zou pendelen. Dus voor de mensen de over al overheen lezen IK PENDEL NIET THNX