alles beantwoord. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!! * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
morgen even een nieuwe sturen. @jann had je moeten lezen ik pendelende toen niet. was net weer thuis. als je van vakantie terug ben ga je ook eerst je huishouding doen en nog extra van je gezin genieten lijkt me logies he.
113 + 75 = 188 = 100% 113 : 1,88 = 60,11 % goed 75 : 1,88 = 39,89 % fout (er naast) Wauw dat is een mooi percentage hoor! 60,11 % goed! Hoop dat je het leuk vindt om ook de percentages te hebben. Liefs ZoGraag. thnx hihi
@ GIMENAAAAAAAAAAA...hoe was je vakantie? hahahha gues what! I am pregnant...blijf maar janken. Jij hebt in totaal 4 keer voor me gependeld. Dank voor je geduld! Heb je gek gemaakt met mn mailtjes! Maar goed, je hebt drie keer MEI 2011 gependeld. Dus DRIE keer goed. En de laatste keer net voor mn NOD had je weer voor me gependeld en toen kwam er JULI 2011 eruit. Dus dan denk ik 1 fout! Mag ik je nog een keer mailen
jaaah geweldig. ik ben nu alleen zo bang dat er iets misgaat. ik verlang daarom ook zo naar mijn echo, is pas 17 juni..duurt natuurlijk een eeuw maar goed. maar nog een keer je vraag, die snap ik niet
Je had gelijk gimena ik was/ben niet zwanger.. Dus hopelijk heb je ook gelijk dat het deze ronde wel raak is! Pendel je wanneer de eisprong die maand is?