na 5e worden er geen pendels meer beantwoordt pas morgen vroeg weer!!! na 40 pendels vandaag wil ik even rust..
Hi Gimena, Je hebt t druk maar wilde je even laten weten dat hier nog geen ongi te bekennen is.. en heb niet meer getest .. ik wacht nog even
Hallo! Ik weet dat het na 5e is, maar ik heb je toch even een Pbtje gestuurd! Alvast bedankt! Groetjesss!
@bambie met indicator of die andere?? meestal hebben ze meer hgc nodig 2 voor 5 euro misschien van de kruitvat of trekpleister? succes nog met wachten! weet moet verschrikkelijk het is. duim nog steeds voor je lieverd!! het is weer na 5e ik pendel morgen pas weer fijne avond allemaal
Hi Gimena, Bedankt dat je zo mee leeft.. ik heb die digitale genomen en er kwam niet zwanger te voorschijn.. ik durf er niet meer op te hopen deze maand,, ik ga morgen ochtend denk ik wel nog die 2 voor 5,00 halen bij de kruitvat.. al ga ik ervan uit dat hij negatief is.,. maar vind het zo raar heb echt het gevoel gehad zwanger te zijn,, misselijk en moe.. Je hoort morgen weer van me XXX en thnx he
Hi Gimena, Net test gedaan van KV met ochtend urine,, geen 2e streepje te bekennen.. moet er maar aan gaan geloven. Hoorde op een ander forum dat ik m'n langste cyclus aan moest houden.. Zou je zodra ik ongesteld wordt nog een keertje voor me willen pendelen? Thnx groetjes,,
ja kan soms.,heb ik ook hoor. mijne schommelt ook behoorlijk. maar las dat je wel een positieve ovulatie hebt gehad gister zou toch maar voor de zekerheid klussen!! kan een laten ei zijn blijf voor je duimen hoor