Hey Gimena! En, ga je er al terug volle bak voor? In je onderschrift zie ik staan dat je aan het aftellen bent voor een brusje
*kucht* zou graag nu wel onder de 10 rondes wel zwager zijn. hihi Morgen een open dag voor de White time Healers.(boekel bij me lerares) natuurlijk ben ik er bij he iemand die er naar toe gaat? zou wel erg leuk zijn
nieuwe update. 119 goed 79 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!! * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
Ik wil eigenlijk ook wel eens mijn kaarten door jouw laten leggen maar kom op de site ook enkel terecht bij het betalen van 15 euro. kan je mij even verer helpen om via mail je te contacteren?
zal morgen eens kijken. en je de link via de pb sturen klopt maar dat is een consult aanvragen dat is net anders dan een mail
Wanneer ben je een vast forumlid dan? Ik vind het eerlijk gezegd nogal cru en denigrerend over komen, zoals je er nu mee om gaat...
zeker een maandje. moet u lekker weten wat u vindt. ik vindt dat je niet kan oordelen als je niet pendelt
nieuwe update. 118 goed 79 fout. ik pendel een half uurtje langer ik pendel t/m 12:30 want me dochter ligt nog heerlijk te slapen