Chicken1975 GEFELICITEERD LIEVERD . update 123 goed 81 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf. __________________
Je had voor mij ook gependeld weken geleden en je hebt het goed voorspeld! We krijgen twee jongetjes!
Dubbel GEFELICITEERD update 125 goed 81 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
Ik heb net een pb gestuurd.. Alvast bedankt ! Ben reuze benieuwd.. Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten als het goed is heb ik 7 juni mijn eisprong.. en ik kan op zn vroegst een zwangerschapstest doen op 21 juni... ik hoop zo dat het nu raak is.. ( januari 2011 gestopt met de pil ) Suc6 dames
oh sorry! wist niet dat je 1 x pendelt per dag voor iemand. another time. thanx in ieder geval voor vandaag! ik hou je op de hoogte.
stuur maar de volgende keer me inbox zat ZO VOL. zo ik ben klaar met alles te beantwoorden. ik stop er mee. WEEKEIND!!
update 125 goed 81 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
hoi gimena, ik wilde je even laten weten dat je pendel klopte, ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben dus ik ben in februari uitgerekend ( weet alleen natuurlijk nog niet of het een meisje word zoals je voorspelde) maar wilde je nogmaals bedanken en ik vind het erg knap! groetjes riniti
jammer geen pb ontvangen. ik pendel waarschijnlijk maandag pas weer! vanff maandag pb sturen aub. als ik toch pb,s ontvangen geef ik me werksite link. ik heb me centjes ook hard nodig.
Hey meid, Helaas is je pendel niet uitgekomen ben gistere ongie geworden....of ik moet nu een korte cyclus hebben maar dat verwacht ik niet...bedankt voor je pendel in iedergeval liefs