update 130 goed 85 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
@sickmick GEFELICITEERD update 131 goed 85 fout. (nogmaals even een herhaling) * ik pendel alleen voor vasten leden!!(een maandje lid zijn) * ik pendel alleen omtrent zwanger worden enz (dus geen relatie) * ik pendel alleen in de tijden die ik aan geef. * in het WEEKEIND pendel ik NIET Val je niet in deze Lijstje stuur ik via je pb een link mee- waar je me als nog je vraag kan stellen. maar deze keuzen is natuurlijk aan je zelf.
hoi gimena, ik had de link toegestuurd gekregen en heb via deze link een smsje naar je toe gestuurd maar heb nog geen andwoord gehad? mischien ben ik een beetje ongeduldig maar omdat je aangaf dat je op dit moment wel op smsjes reageerde vraag ik me af of me smsje wel is aangekomen?
Hoi gimena, Ik heb je pb gekregen............... dus helaas voor deze maand had je het mis............
En ik heb geprobeerd een sms te sturen,maar die komt niet aan.. wordt niks verstuurd.. Toch volop bereik en btg.. Vreemd
heey ik heb helaas niets ontvangen. en er is geen storing. zal naar het web beheer een berichtje sturen waarom ik het niet ontvang
wel mis voor de maand juni want daar had je eerst voor gependeld dat komt niet uit/ is niet uitgekomen en nu pas is het veranderd dta bedoelde ik eigenlijk snapie